Vraag en aanbod aanpassing

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gavriil
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-09 17:15
Mijn vraag
Beste Moderators op tweakers, is het voor jullie mogelijk om een aanpassing te doen in de vraag&aanbod en Pricewatch categorieën? (of een extra filter waarmee ik een onderdeel makkelijk weg kan filteren)

Het betreft het volgende

Ik vind het nogal lastig om te vinden wat ik zoek in bijv. Vraag en aanbod of pricewatch;

bij categorie: Componenten en randapparatuur -> aanvullende componenten -> waterkoeling

staan zowel custom waterkoeling als AIO waterkoelers door elkaar. Kunnen jullie een filter maken waar je kan kiezen om bijv. AIO waterkoelers uit te zetten. Momenteel is het niet mogelijk om de 1 van de ander weg te filteren.

Graag zou ik daar verbetering op willen zien, en ik verwacht dat ik niet de enige ben die daar wel animo voor heeft op tweakers :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

kickje naar MF.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 16:22
Mijn antwoord
Beste Gavriil, is het voor jou mogelijk om een aanpassing te doen in je bericht?

Het betreft het volgende

Ik vind het nogal lastig om te vinden wat je precies bedoelt met je vraag;

je hebt een soort van aanhef, probleemstelling, etc. Kun je aangeven op welke pagina je precies een probleem ervaart en wat je concrete verbeter-voorstel is?

Graag zou ik op je een bericht verbetering willen zien, en ik verwacht dat ik niet de enige ben die daar wel animo voor heeft op tweakers :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap prima wat hij bedoelt en ben het er ook mee eens.

Het is nogal vreemd dat er een categorie processorkoeling is maar als je dan een AIO waterkoeling wil hebben dan moet je naar de categorie waterkoeling. De meeste, zo niet alle, AIO zijn bedoelt voor processorkoeling en zouden mijn inziens gewoon bij de categorie processorkoeling moeten horen. In die categorie maak je vervolgens een filter tussen water- en luchtkoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gavriil
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-09 17:15
Beste,

Laat ik het zo stellen, probeert u eens te zoeken naar een cpu waterblock (los), pomp, reservoir etc. In pricewatch of v&a met de huidige filteropties. Bijv afmetingen = 120\140\240 etc kom je uit bij aio koelers, geen radiatoren etc. Bij socket 1155\1366\2011\am4 is het niet mogelijk om alleen het cpu block uit te filteren je krijgt altijd die aio sets bij het resultaat. Om maar wat voorbeelden aan te halen. Ik zou zeggen probeer zelf eens een custom watercooling loop samen te stellen met de huidige filters en probeer dan alleen de custom waterkoeling onderdelen weer te geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:13

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik verplaats dit topic naar het Pricewatchforum aangezien het probleem 'm zit in de specificaties/content.
Pagina: 1