Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ok ik heb het net regelmatig kunnen repro'en. Ik heb niet echt consistente repro steps kunnen achterhalen, maar met een beetje naar boven en naar beneden scrollen kreeg ik het wel steeds voor elkaar. Het valt ook op dat als de knop niet werkt, dat het element eronder (bijvoorbeeld de upvote knop in een topic op het forum) het touch event krijgt.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Net gericht naar een topic hierover gezocht. Ik kan dit gedrag in zoverre bevestigen dat bij mij de scroll omhoog pijl eigenlijk bijna nooit functioneert.
Als ze soms wel werkt is die frequentie zo laag dat ik daar nog geen oorzaak gevolg aan heb kunnen hangen. Maar wat @.oisyn stelt, een beetje naar boven en beneden lijkt de functionaliteit te activeren. Gewoon uit het niets op de scroll omhoog knop drukken werkt bij mij alleen niet. Heeft het in het verleden wel gewerkt, dan moet dat op en neer scrollen er wel aan vooraf zijn gegaan (veronderstelling).
De status van mijn Android en Chrome:
Android 8.0.0 OPWS27.113-45-4
Chrome 67.0.3396.87.
Op een Motorola G6 Plus.
Als ze soms wel werkt is die frequentie zo laag dat ik daar nog geen oorzaak gevolg aan heb kunnen hangen. Maar wat @.oisyn stelt, een beetje naar boven en beneden lijkt de functionaliteit te activeren. Gewoon uit het niets op de scroll omhoog knop drukken werkt bij mij alleen niet. Heeft het in het verleden wel gewerkt, dan moet dat op en neer scrollen er wel aan vooraf zijn gegaan (veronderstelling).
De status van mijn Android en Chrome:
Android 8.0.0 OPWS27.113-45-4
Chrome 67.0.3396.87.
Op een Motorola G6 Plus.
[ Voor 30% gewijzigd door teacup op 04-08-2018 12:35 ]
Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)
Voor zover ik kan zien gebeurt dit op het moment dat de menubalk zichtbaar wordt als je omhoog scrolled. Vanaf dat moment werkt de knop niet meer... Ik heb hier wat aan gesleuteld zodat dit hopelijk niet meer voorkomt. Deze fix komt vanmiddag online
Intentionally left blank
Ik moet zeggen dat ik de bug al een tijd niet meer ben tegengekomen, het lijkt idd gefixed
Mooi, dan gooi ik deze dicht. Mocht het toch nog eens voorkomen dan weet je ons wel te vinden
Intentionally left blank
Pagina: 1