AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
yup ikke
wat een vette tegenvaller, graphics zien er niet uit, het spel bugt (besturing via muis werkt niet altijd in elke trein)
vooral grafisch behoorlijk tegengevallen, MS Site zat vol met goede (pre rendered) zooi.
en de besturing vind ik persoonlijk niet echt wat..
en de views hadden wel vrijer gemogen dan zoals het nu is...
wat een vette tegenvaller, graphics zien er niet uit, het spel bugt (besturing via muis werkt niet altijd in elke trein)
vooral grafisch behoorlijk tegengevallen, MS Site zat vol met goede (pre rendered) zooi.
en de besturing vind ik persoonlijk niet echt wat..
en de views hadden wel vrijer gemogen dan zoals het nu is...
Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
Ik heb 'm netjes gekocht en hij 'sux' helemaal niet.
Grafisch prima, besturing prima, speelbaarheid prima.
Grafisch prima, besturing prima, speelbaarheid prima.
Verwijderd
Sjongejonge, wat een achterlijke topic-titel. Je geeft een mening van het spel terwijl je het zelf nog nooit gespeeld hebt... Wil je dit spel de grond intrappen of zo? 
Sjeemz... Ik ga zo ook maar ff een topic openen: Bass64 sux..... En dan vragen of iemand hem kent.
Sjeemz... Ik ga zo ook maar ff een topic openen: Bass64 sux..... En dan vragen of iemand hem kent.
was een topic met humorOp dinsdag 17 juli 2001 02:30 schreef 007 het volgende:
Sjongejonge, wat een achterlijke topic-titel. Je geeft een mening van het spel terwijl je het zelf nog nooit gespeeld hebt... Wil je dit spel de grond intrappen of zo?
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Verwijderd
Ok, dan geef ik nu even mijn mening. 
Het is zeker wel een leuk spel, en niet alleen voor de treinfanaat (wat ik zelf dus niet ben). Mooie graphics, alleen niet geschikt voor de langzamere PC. En de besturing is zeker wel ok, daarvoor is het toch een simulatie?
Het is zeker wel een leuk spel, en niet alleen voor de treinfanaat (wat ik zelf dus niet ben). Mooie graphics, alleen niet geschikt voor de langzamere PC. En de besturing is zeker wel ok, daarvoor is het toch een simulatie?
maar is de game ook 3D, dus gebruikt het open gl / direct 3D
anders koop ik het niet
wil wel mooie treintjes hebben, en niet blokken trein dan kan ik net zo goed lego kopen (is ook wel leuk
)
anders koop ik het niet
wil wel mooie treintjes hebben, en niet blokken trein dan kan ik net zo goed lego kopen (is ook wel leuk
ziet er wel kewl uit maar de graph kunne beterOp dinsdag 17 juli 2001 19:29 schreef Piepeltjes het volgende:
www.microsoft.com/games/trainsim
zijn wel iets mooier dan normaal.
vind het wel een beetje blokkerig, lijkt wel uit de jaren 96 tijd, met de 3dfx 4 mb
Goed, nog een keer:
Microsoft blinkt INDERDAAD niet uit in graphics. MAAR: Ze kunnen wel een engine maken, waarop zelf gemaakte scenerys gedraaid kunnen worden.
Voorbeeld, dat wat dichter bij staat voor sommigen. Flightsimulator is ook een duf spel, totdat je wordt bevangen door de te downloaden scenerys (NL2000 is de beste die er is, van KUIP tot aan windmolens in ijmuiden)en vliegtuigen. Origineel zit er niets bij van microsoft. De standaard vliegtuigen en scenerys zijn 'dull'.
Maar het internet biedt tegenwoordig uitkomst.
Tr.sim. is hetzelfde. Neem de nieuwste sprinter. Die ziet er tov de standaard troep echt wel beter uit! En dat zal ook wel met de tracks gebeuren, ook al zijn die 150 meg.
Dus zullen we toch nog maar even wachten met NU al conclusies te trekken. En helaas genoeg voor sommigen, LINUX trainsimulator bestaat niet, dus we 'behelpen' ons met deze versie.
Wachtend op de eerste patch, verblijft,
456
Microsoft blinkt INDERDAAD niet uit in graphics. MAAR: Ze kunnen wel een engine maken, waarop zelf gemaakte scenerys gedraaid kunnen worden.
Voorbeeld, dat wat dichter bij staat voor sommigen. Flightsimulator is ook een duf spel, totdat je wordt bevangen door de te downloaden scenerys (NL2000 is de beste die er is, van KUIP tot aan windmolens in ijmuiden)en vliegtuigen. Origineel zit er niets bij van microsoft. De standaard vliegtuigen en scenerys zijn 'dull'.
Maar het internet biedt tegenwoordig uitkomst.
Tr.sim. is hetzelfde. Neem de nieuwste sprinter. Die ziet er tov de standaard troep echt wel beter uit! En dat zal ook wel met de tracks gebeuren, ook al zijn die 150 meg.
Dus zullen we toch nog maar even wachten met NU al conclusies te trekken. En helaas genoeg voor sommigen, LINUX trainsimulator bestaat niet, dus we 'behelpen' ons met deze versie.
Wachtend op de eerste patch, verblijft,
456
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Het gaat toch om de sim, niet om de graphics (koop Quake III) zo'n enorm uitgebreid spel kan je volgens mij niet gedetailleerd maken (zie bv ook Operation Flashpoint) ik vind het er voor een sim prima uit zien en vind het nog fun om te spelen ook, jammer dat hij crasht onder windows 2000 hier, maar onder win 98 liep tie prima en een goeie speelbare framerate (belangrijker als vette graphics en een dia show). Als je van treinen houdt is dit wel een titel om te kopen, ook wat diegene boven mij zegt is een sterk punt, zie wat je er allemaal bij kan proppen (zijn nu al redelijk wat leuke treinen)
Verwijderd
Grafisch valt ie tegen, en graphics zijn niet het belangrijkste in een spel maar Žk heb geen dure vga kaart voor zulke graphics.
Pagina: 1