Toetsen Macbook Pro functioneren niet meer naar behoren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijm20
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 02-09-2019
Hoi!
Ik heb al een tijdje last van dat toetsen, vast zitten etc.
Tot nu toe gingen ze wel weer los, maar de spatiebalk wil nu echt niet meer..
Ik heb een Macbook Pro 2016, dus hij is al redelijk oud.
Is het nog een optie om er mee terug te gaan naar de verkopende partij (Amac) ?
Of zijn er andere dingen om te proberen?
Alvast bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvanpruissen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07-12-2024

rvanpruissen

rePear.it

Sowieso terug gaan. Apple heeft met de butterfly keyboards in veel gevallen simpelweg een ondeugdelijk product geleverd. Laten vervangen onder garantie dus en hopen dat het daarna goed blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waaaaaaat?? redelijk oud thijm20 die is gloed nieuw nog lol uit 2016 het is geen telefoon waar de android updates niet meer worden uitgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xantios
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09 15:29
Same here. heb deze week mijn Macbook Pro uit 2016 bij de winkel gebracht voor reparatie.
dat butterfly spul is tamelijk harde kak.

Nu heb ik mij laten vertellen dat ze soms nog wel eens het 2017 toetsenbord op het 2016 model weten te hobbyen. dus laten we daar op hopen.

Verder zie ik inderdaad niet echt reden om zelf te gaan knutselen, kwestie van bij de amac op de toonbank donderen, je hebt gewoon recht op een werkend product en een fatsoenlijke levensduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is echt ongelofelijk knudde hoe Apple dit geflikt heeft weet je hoeveel werk het kost dat toetsenbord eruit te trekken letterlijk

Louis Rossmann laat het zien : vanaf 5 minuten ! YouTube: We need to talk about failing keyboards on these new Macbooks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:27
Ik weet nog dat ik dat probleem eens begon aan te kaarten bij het algemene publiek hier onder de MacOS. Ik kreeg heel veel tegenwind van mensen die stonden te zeggen: Nooit is dit een algemeen probleem, blijkt nu toch wel een compleet ander verhaal te zijn met een paar rechtszaken en heel veel failures.

Hier heeft het 2017 model (Zou moeten beter zijn) ook al een aantal keer gefaald.

Helaas pindakaas, soms had ik ik beter m'n late 2013 gehouden die bijna zelfde specs had en gewacht op de volgende generaties van dit toetsenbord of gewoon de prullenbak van dit toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 08:55

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Heb je al geprobeerd met bijv. van de action een 'compressed' lucht busje leeg te spuiten?
zie hier de officiele apple guide
Dit lost bij mijn 2016 model altijd het probleem op van toetsen die iets minder gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wustenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-09 13:38
Bij mij zit de linker Command toets half los sinds vandaag. Hij werkt nog wel, maar als ik de onderkant van de toets indruk wipt de bovenkant omhoog en kan ik onder de toets kijken. Heeft iemand enige idee hoe ik die kant weer kan vastklikken? Geen idee hoe het gekomen is, zat gewoon te werken en plotseling ontstond het.
Pagina: 1