12V laptop powerbank + jumper van goede kwaliteit

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Silvos
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04:09
Beste Tweakers,

Ik ben op zoek naar een goede powerbank met een paar specifieke eisen maar ik zie simpelweg door de bomen het bos niet meer. Ik heb Google en Amazon afgezocht en ik zie genoeg producten die voldoen aan mijn eisen. Echter met batterijen ben ik altijd erg voorzichtig en het is met de talloze kleine merkjes en productvariaties bijna niet na te gaan wat nou een kwaliteitsproduct is.

De eisen die ik heb voor de powerbank zijn heel simpel
- Minimaal 20.000 mAh
- (Zeer) goede kwaliteit cellen
- 12V / 2A DC out om laptop te laden
- 5V / 2A USB out om telefoon te laden
- Connector/mogelijkheid om een auto of bus te jumpen

Budget maakt niet uit als het maar goede kwaliteit is, ik heb geen merkvoorkeur zolang het merk van bewezen kwaliteit is. Het gebruiksdoel is een tijdelijke stroomoplossing in een zelfbouwcamper. Ik wil de powerbank gebruiken voor LED verlichting, telefoon en laptop opladen en in het geval van nood om de bus te jumpstarten.

Graag hoor ik jullie advies _/-\o_

Alle reacties

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-12-2025
Heb je een 12 volt adapter bij je laptop dan? De meest zijn allemaal 19/20 volt.

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Wat dacht je van deze?

Zelf heb ik deze (deze is 18.000 mAh). Heb hem al anderhalf jaar en wordt bijna dagelijks gebruikt en moet zeggen; werkt uitstekend.

Heb ook de goedkopere varianten van rond de 50 euro, ze werken prima, alleen de kabels zijn van slechte kwaliteit, kan je beter vermijden. :)