AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Ja. Je moet je even aanmelden voor een Microsoft Passport voor je andere mailaccount, en dan kan je gewoon daarmee inloggen.
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
Ik volg het ff niet... als ik een nieuw passport aanvraag, hoe doe ik dit dan "voor mijn planet account" ???
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Ah, al gevonden... ik las de zin
"Don't want to create a Hotmail e-mail account? Try this instead"
als
"Want to create a hotmail account (..)"
't is al laat
, maar igg bedankt
"Don't want to create a Hotmail e-mail account? Try this instead"
als
"Want to create a hotmail account (..)"
't is al laat
Verwijderd
op www.msn.nl gaat het heeel makkelijk
gewoon ffaanmelden en dan vraagt ie ergens of je al een eigen e-mail hebt.
gewoon ffaanmelden en dan vraagt ie ergens of je al een eigen e-mail hebt.
heel makkelijk 
Hoe vaak gaan we nog hetzelfde zeggen
Lukt het? Met je account?
Hoe vaak gaan we nog hetzelfde zeggen
Lukt het? Met je account?
[AbC]
Ik gebruik om ingelogd te zijn op het MSN en ICQ netwerk trillian (http://www.trillian.cc). Geen reclame van hotmail
.
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Ik heb een passport aangemaakt met een email account van buiten hotmail, maar als ik MSN wil laden dan moet ik een bevestigingsemail lezen en op een link klikken.
Alleen ik krijg dit mailtje niet toegestuurd.. wat gaat er mis?
Verwijderd
Nog een keer aanmeldenOp maandag 24 september 2001 17:15 schreef Mini-me het volgende:
Ik heb een passport aangemaakt met een email account van buiten hotmail, maar als ik MSN wil laden dan moet ik een bevestigingsemail lezen en op een link klikken.
Ik heb nog een ander account gemaakt, maar ook die werkt niet. Emailadressen bestaan wel gewoon, ik krijg er continu mail op van andere mensen namelijk.
Op dinsdag 17 juli 2001 03:48 schreef tomroes het volgende:
't is echt niet zo moeilijk bij msn...
dat zou je ze bij mij in de klas eens uit moeten leggen
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Dan doe je toch is nie goed mateOp maandag 24 september 2001 18:25 schreef Mini-me het volgende:
Ik heb nog een ander account gemaakt, maar ook die werkt niet. Emailadressen bestaan wel gewoon, ik krijg er continu mail op van andere mensen namelijk.
bij mij werkt et perfect maar da weet je ook wel
dus gewoon nog es proberen met hetzelfde adres.
Hmpf als zelfs JIJ het voor elkaar krijgt dan is het een schande als het mij niet luktOp maandag 24 september 2001 19:01 schreef Dark_Rain het volgende:
[..]
Dan doe je toch is nie goed mate
bij mij werkt et perfect maar da weet je ook wel
dus gewoon nog es proberen met hetzelfde adres.
gewoon windows xp installen
daarin aanmelden gaat heel simpel
wil je geen windows xp
meld je je aan bij iemand die het heb.
dan kan je inloggen onder linux w98/me
tis echt simpel
daarin aanmelden gaat heel simpel
wil je geen windows xp
meld je je aan bij iemand die het heb.
dan kan je inloggen onder linux w98/me
tis echt simpel
Ik heb gewoon de allernieuwste versie (voor zover ik weet).
Trouwens met een 'gewoon' hotmail account werkt alles wel gewoon goed.. dat is juist het rare
Trouwens met een 'gewoon' hotmail account werkt alles wel gewoon goed.. dat is juist het rare
Pagina: 1