Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Lenovo Ideacentre 510

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb een nieuwe pc nodig en nu zag ik op Amazon.de de volgende pc:

https://www.amazon.de/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Lenovo IdeaCentre 510 Desktop PC
AMD A10 – 9700 Quad-Core,
8 GB RAM,
1TB HDD
128 GB SSD,
DVD-brander,
AMD Radeon R7,
Windows 10 Home

Voor €299 lijkt me dit wel een goede koop. Ik heb niet veel eisen op dit moment (heb nu een celeron 2820 laptopje, uber traag) heb de pc voorlopig nodig voor office en internet.

Stel dat ik in de toekomst wat meer power nodig heb (evt. video bewerking 1080p) en een snellere processor en/of videokaart wil plaatsen, is dit mogelijk bij deze pc?
Ram geheugen en SSD/HDD uitbreiden kan vaak wel ga ik vanuit.
Moederbord wat erin zit is AM4, is dat een kwestie van een nieuwere Ryzen proccessor en klaar of denk ik nu te makkelijk?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Nope, de A10 heeft een ingebouwde R7 IGP. Je kan CPU en GPU dus niet afzonderlijk van elkaar upgraden.

Zonder verder te weten welk mainboard erin zit, ga ik er vooralsnog vanuit dat een Ryzen niet past vanwege de chipset.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Zit er al een SSD in je laptop? Een SSD en een schone installatie van windows zou de laptop al sneller moeten maken. Dan heb je overigens nog steeds geen snelheidsmonster maar voor office moet het voldoende zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Heb al een SSD erin met 8GB Ram geheugen wat ik nog had liggen, maar is alsnog erg traag en daarom wil ik iets nieuws kopen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog wat lopen zoeken op internet en volgens mij moet een Ryzen 2400G het doen. Het moederbord heeft mogelijk een update nodig.

Jammer dat er online niet zoveel te vinden is. Prijs kwaliteit lijkt me dit een prima pc, het zou helemaal super zijn als ik in de toekomst nog relatief makkelijk kan upgraden.

• Gompie016
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 13-03-2024
Dit is een prima budget pc. Am4 socket, ddr4, en een ssd. Daardoor kan je hem ook goed upgraden, maar ik vind persoonlijk een 2400/2200g wel beter.

Verwijderd

Topicstarter
Heb de pc besteld en staat hier te draaien. Bevallt prima, enige minpunt is dat je de fans (3) toch goed hoort.
De kast biedt genoeg ruimte om nog een videokaart oid bij te steken.
Het moederbord is van Lenovo, kan niet echt zien wat voor type het is zonder de halve kast te demonteren.
Pagina: 1