Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik zoek een tablet die enigsinds groot genoeg is om vanuit landscape view Twitch chat te kunnen lezen, of mijn scenes aan te passen via de app.
Linkje app die ik graag zonder problemen wil draaien:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.streamlabs
Wat is je budget?
+- 50-75 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb mijn PC die het streamen verzorgt, de tablet zou dienen als chat monitor en het switchen van scenes binnen de OBS app (linked met PC OBS)
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb hier en daar gekeken maar ik heb eigenlijk geen idee wat de minimum specs zijn of moeten zijn.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik had ook een telefoon in gedachten, maar heb zelf een 50 euro telefoon waar whatsapp en internet al traag op gaat, ik durf niet te zeggen of de goedkopere tablets van vandaag wel aan mijn eisen zullen voldoen. De voorkeur gaat uit naar de winkel Bol i.v.m. een waardebon die ik nog heb.
Bij voorbaat dank.
Pilloo
Ik zoek een?
Ik zoek een tablet die enigsinds groot genoeg is om vanuit landscape view Twitch chat te kunnen lezen, of mijn scenes aan te passen via de app.
Linkje app die ik graag zonder problemen wil draaien:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.streamlabs
Wat is je budget?
+- 50-75 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb mijn PC die het streamen verzorgt, de tablet zou dienen als chat monitor en het switchen van scenes binnen de OBS app (linked met PC OBS)
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb hier en daar gekeken maar ik heb eigenlijk geen idee wat de minimum specs zijn of moeten zijn.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik had ook een telefoon in gedachten, maar heb zelf een 50 euro telefoon waar whatsapp en internet al traag op gaat, ik durf niet te zeggen of de goedkopere tablets van vandaag wel aan mijn eisen zullen voldoen. De voorkeur gaat uit naar de winkel Bol i.v.m. een waardebon die ik nog heb.
Bij voorbaat dank.
Pilloo