Onze huidige (oude) Sharp televisie heeft het begeven en zijn daarom op zoek naar een nieuwe tv.
Ik neig naar een OLED, maar vraag mij af waar ik allemaal rekening mee moet houden bij het uitkiezen van de juiste tv voor ons.
Gebruik
-Gamen: paar uur per week. Voor mij belangrijk dat er geen input lag is!
-Series: paar uur per week, zonder statische beelden
-Normale TV: paar uur per week, mijn vrouw kijkt regelmatig RTL 4. Max 2 uur achter elkaar.
-Voetbal: Vooral met het WK om de hoek zal er veel (Lees nagenoeg alle wedstrijden) bekeken worden.
Wensen
-Geen input lag met gamen
-formaat minimaal 55 inch
Vragen
-Zijn er bij OLED tv's verschillende HDR varianten? Zo ja, wat zijn de verschillen?
-Moet ik mij druk maken om burn in? (zelf al wat onderzoek gedaan hiernaar, RTL 4 logo baart mij een beetje zorgen) Zijn er merken/modellen die hier minder last van hebben t.o.v. andere modellen?
-Hebben jullie nog andere belangrijke punten of tips?
Ik neig naar een OLED, maar vraag mij af waar ik allemaal rekening mee moet houden bij het uitkiezen van de juiste tv voor ons.
Gebruik
-Gamen: paar uur per week. Voor mij belangrijk dat er geen input lag is!
-Series: paar uur per week, zonder statische beelden
-Normale TV: paar uur per week, mijn vrouw kijkt regelmatig RTL 4. Max 2 uur achter elkaar.
-Voetbal: Vooral met het WK om de hoek zal er veel (Lees nagenoeg alle wedstrijden) bekeken worden.
Wensen
-Geen input lag met gamen
-formaat minimaal 55 inch
Vragen
-Zijn er bij OLED tv's verschillende HDR varianten? Zo ja, wat zijn de verschillen?
-Moet ik mij druk maken om burn in? (zelf al wat onderzoek gedaan hiernaar, RTL 4 logo baart mij een beetje zorgen) Zijn er merken/modellen die hier minder last van hebben t.o.v. andere modellen?
-Hebben jullie nog andere belangrijke punten of tips?