Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Game pc ~€1500, met oog op upgraden in 2/3 jaar

Pagina: 1
Acties:

• As1cs
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-11 22:36
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen zal het meest intensieve gebruik zijn. Ik heb geen ambities om te streamen of video te bewerken.
Graag op 1080p met 144hz.
Ik speel nu af en toe fortnite, maar ben ook wel benieuwd naar de nieuwe Battlefield die over een tijdje uitkomt. Ik wil vooral de mogelijkheid hebben om nieuwe games zonder problemen te spelen de komende jaren.

Ik zet mijn nieuwe pc op mijn bureau in mijn woonkamer dus ik wil een strakke behuizing die niet te groot is. Ook moet hij niet te veel geluid produceren.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget ongeveer 1500 euro. Ik wil vooral een investering doen in een systeem dat een paar jaar meekan, en daarna goed kan worden geupgrade met een nieuwe videokaart bijvoorbeeld. Als er goede redenen zijn om een paar honderd meer of minder uit te geven dan kan ik me daar aan aanpassen.
Ik kan de computer verder zelf in elkaar zetten.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn oude computer komt volledig uit 2011 en hier wil ik niks uit meenemen. Ik heb twee goedkope samsung schermen die ik kan houden, maar ik wil ook een nieuwe 1080p 144hz monitor kopen als hoofdscherm.
Geluid, muis, toetsenbord neem ik wel mee.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i7-8700 Boxed€ 269,-€ 269,-
1Asus Prime B360M-A€ 79,50€ 79,50
1MSI GeForce GTX 1070 Ti Armor 8G€ 539,-€ 539,-
1Fractal Design Define Mini C Black Tempered Glass Micro ATX€ 79,50€ 79,50
1Iiyama G-Master GB2488HSU-B2 Zwart€ 295,91€ 295,91
1Cryorig H7€ 34,49€ 34,49
1Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2666C16€ 168,-€ 168,-
1BitFenix Formula Gold 550W€ 67,-€ 67,-
1Crucial MX500 2,5" 500GB€ 107,95€ 107,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.640,35

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De case die ik heb gekozen vind ik er strak uit zien, en heeft de goede grootte.
Het liefst maakt de kast niet teveel geluid.

Ga je overklokken?
Overklokken ga ik denk ik niet doen, maar ik sta er wel open voor als jullie hier goede argumenten voor hebben.

Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben vooral op zoek naar een systeem waar ik even mee vooruit kan, en over twee/drie jaar goed kan upgraden.
Wat punten waar ik graag antwoord op zou krijgen:

- afweging videokaart
Is het slim om nu een 1070ti te kopen en die over twee jaar te upgraden? of voldoet een 1060 nu eerst nog, en kan ik dan over een jaar een 1180 kopen? Is die 1180 dan nog in balance met een i7 8700?

- afweging cpu i7 8700 vs 8700k:
Als ik over twee/drie jaar een videokaart wil upgraden. moet ik met een 8700 dan een nieuwe moederbord + processor kopen of is die dan nog voldoende? En hoe presteert een overgeklokte 8700k op dat moment nog? Is dat nu de extra investering voor 8700k + mobo + geheugen + koeler waard? Wordt een kleinere kast ook niet te heet met overklokken?

- voeding
voldoet een 550w voeding? of is 450 voldoende? bronze of gold? pc staat denk ik 3 uur per dag aan. weekend miss eens wat langer.

- behuizing
Past alles er in? volgens mij moet het passen met de lange videokaart. of wordt de airflow zo teveel beinvloed?

- monitor
Ik heb een monitor geselecteerd voor 1080p en 144hz maar heb er niet heel veel verstand van. Kunnen jullie bevestigen of dit een goede is? of misschien een alternatief voorstellen?

- geheugen
Ik begreep dat de de cpu en mobo geheugen met 2666mhz nodig hebben? meer voegt toch niks toe tenzij ik voor een 8700k ga?

mochten er onderdelen zijn die beter/goedkoper zijn dan hoor ik dat natuurlijk ook graag.
nog andere punten die ik misschien over het hoofd heb gezien?

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:46
Als je zoveel geld bereid bent uit te geven voor een 1080p 144hz monitor zou ik gelijk naar iets anders kijken als : pricewatch: Dell S2417DG Zwart

1440p / 2560x1440
165hz
en wellicht het beste: G-sync ( voor een altijd vloeiende game ervaring )

De GTX 1070ti komt dan ook beter tot zijn recht, op 1080p 144hz gaat een gtx 1060 de komende 2/3 jaar waarschijnlijk ook wel voldoende zijn.
Wil je toch bij 1080p 144hz blijven zou ik voor de AMD concurrent van de GTX 1060 gaan; de RX580 pricewatch: MSI Radeon RX 580 ARMOR 8G OC
in combinatie met een monitor als deze: pricewatch: AOC G2460PF Rood, Zwart
Veel monitoren hebben freesync, vergelijkbaar met G-sync voor een altijd vloeiende game ervaring, echter werkt dit enkel met een AMD kaart en daarom dus de RX 580.

Het prijsverschil tussen de i7 8700 en de i7 8700k is best groot, ik schat zo in dat de i7 8700 ( zonder overclock ) de komende 5/6 jaar wel voldoende gaat zijn voor gaming en hij ook prima gaat zijn i.c.m. een eventuele videokaart upgrade over 2/3jaar.
De i7 8700 is dus denk ik de betere keuze, zeker ook als je toch niet van plan bent over te klokken.
Wel zou ik toch een andere koeler erbij doen om de turbosnelheid vast te kunnen houden, dat hoeft echter helemaal niet zo duur te zijn, een pricewatch: Cooler Master Hyper TX3 Evo is ruim voldoende.

De voeding die je hebt gekozen is prima, en bied de mogelijkheid om in de toekomst een GTX1080ti of vergelijkbaar te installeren, daarnaast is een beetje marge bij een voeding altijd wel gewenst.

Alles zou in de kast moeten passen, let alleen op dat de videokaart maximaal 315mm mag zijn.
De GTX 1070ti, 1060 en RX580 passen er wel in.

Monitor heb ik al genoemd maar als het kan is een 1440P ( met 144hz+ ) en g-sync/free-sync wel aan te raden, dat ziet er gewoon echt een heel stuk beter uit op 22'' of groter.
Wel wil je dan zo'n 1070ti hebben, waardoor je over je budget heen gaat.

Om het ram geheugen hoger dan 2666mhz te laten draaien heb je sowieso een Z370 moederbord nodig en sowieso zal het niks merkbaars uithalen bij gaming, dus 2666mhz ram is aan te bevelen.
Echter is dit geheugen: pricewatch: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2D3000C16 gewoon goedkoper en zou ik daar dus voor gaan.
Deze is wel hoger geklokt op 3000mhz met een hogere voltage van 1.35, hij zal dan op 2666mhz draaien en je kunt dan handmatig nog de voltage verlagen naar 1.2v

In vino veritas, in aqua sanitas

• youridv1
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 26-11 14:24
@JohanNL je bespaart een hele 20 euro met zo'n TX3 EVO en dat ding performt zoveel slechter dan de H7 dat ie de besparing niet waard is. De h7 is waarschijnlijk ook gekozen vanwege de look factor en de enige die de TX3 EVO voor de looks koopt is een blinde

[ Voor 30% gewijzigd door youridv1 op 11-06-2018 11:14 ]

• dec0de
  • Registratie: Oktober 2017
  • Niet online
As1cs schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 13:38:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen zal het meest intensieve gebruik zijn. Ik heb geen ambities om te streamen of video te bewerken.
Graag op 1080p met 144hz.
Ik speel nu af en toe fortnite, maar ben ook wel benieuwd naar de nieuwe Battlefield die over een tijdje uitkomt. Ik wil vooral de mogelijkheid hebben om nieuwe games zonder problemen te spelen de komende jaren.

Ik zet mijn nieuwe pc op mijn bureau in mijn woonkamer dus ik wil een strakke behuizing die niet te groot is. Ook moet hij niet te veel geluid produceren.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget ongeveer 1500 euro. Ik wil vooral een investering doen in een systeem dat een paar jaar meekan, en daarna goed kan worden geupgrade met een nieuwe videokaart bijvoorbeeld. Als er goede redenen zijn om een paar honderd meer of minder uit te geven dan kan ik me daar aan aanpassen.
Ik kan de computer verder zelf in elkaar zetten.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn oude computer komt volledig uit 2011 en hier wil ik niks uit meenemen. Ik heb twee goedkope samsung schermen die ik kan houden, maar ik wil ook een nieuwe 1080p 144hz monitor kopen als hoofdscherm.
Geluid, muis, toetsenbord neem ik wel mee.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i7-8700 Boxed€ 269,-€ 269,-
1Asus Prime B360M-A€ 79,50€ 79,50
1Iiyama G-Master GB2488HSU-B2 Zwart€ 295,91€ 295,91
1Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2666C16€ 168,-€ 168,-
1Crucial MX500 2,5" 500GB€ 107,95€ 107,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.640,35

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De case die ik heb gekozen vind ik er strak uit zien, en heeft de goede grootte.
Het liefst maakt de kast niet teveel geluid.

Ga je overklokken?
Overklokken ga ik denk ik niet doen, maar ik sta er wel open voor als jullie hier goede argumenten voor hebben.

Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben vooral op zoek naar een systeem waar ik even mee vooruit kan, en over twee/drie jaar goed kan upgraden.
Wat punten waar ik graag antwoord op zou krijgen:

- afweging videokaart
Is het slim om nu een 1070ti te kopen en die over twee jaar te upgraden? of voldoet een 1060 nu eerst nog, en kan ik dan over een jaar een 1180 kopen? Is die 1180 dan nog in balance met een i7 8700?

- afweging cpu i7 8700 vs 8700k:
Als ik over twee/drie jaar een videokaart wil upgraden. moet ik met een 8700 dan een nieuwe moederbord + processor kopen of is die dan nog voldoende? En hoe presteert een overgeklokte 8700k op dat moment nog? Is dat nu de extra investering voor 8700k + mobo + geheugen + koeler waard? Wordt een kleinere kast ook niet te heet met overklokken?

- voeding
voldoet een 550w voeding? of is 450 voldoende? bronze of gold? pc staat denk ik 3 uur per dag aan. weekend miss eens wat langer.

- behuizing
Past alles er in? volgens mij moet het passen met de lange videokaart. of wordt de airflow zo teveel beinvloed?

- monitor
Ik heb een monitor geselecteerd voor 1080p en 144hz maar heb er niet heel veel verstand van. Kunnen jullie bevestigen of dit een goede is? of misschien een alternatief voorstellen?

- geheugen
Ik begreep dat de de cpu en mobo geheugen met 2666mhz nodig hebben? meer voegt toch niks toe tenzij ik voor een 8700k ga?

mochten er onderdelen zijn die beter/goedkoper zijn dan hoor ik dat natuurlijk ook graag.
nog andere punten die ik misschien over het hoofd heb gezien?
Als er Intel in je lijst staat kun je NIET upgraden over 2 tot 3 haar, Intel doet MAX 2 jaar met een chipset

Ik zou alles hetzelfde houden, alleen een goede ryzen cpu met goed board van een goed merk ivm met bios upgrades, dan kun je ook ryzen 4 d'r in pluggen.

Koop eerst een low end ryzen (r5 ofzo) en een goed Mobo en videokaart, en later koop je een betere cpu.

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 17:07
Aan de Bitfenix Formula Gold 450w heb je meer dan genoeg. Systeemverbruik gaat niet over de 300w.

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 26-11 21:16
De Asus B350M-A heeft geen heatsink over de VRM, deze zo te zien ook niet.
YouTube: AMD B350 chipset VRM crash course

• As1cs
JohanNL schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 14:59:
Als je zoveel geld bereid bent uit te geven voor een 1080p 144hz monitor zou ik gelijk naar iets anders kijken als : pricewatch: Dell S2417DG Zwart
...
De i7 8700 is dus denk ik de betere keuze, zeker ook als je toch niet van plan bent over te klokken.
Wel zou ik toch een andere koeler erbij doen om de turbosnelheid vast te kunnen houden, dat hoeft echter helemaal niet zo duur te zijn, een pricewatch: Cooler Master Hyper TX3 Evo is ruim voldoende.
Ik ga me eens beter verdiepen in de 1440p 144hz schermen met Gsync. Dat lijkt me inderdaad mooi en mn systeem zou dat prima aankunnen. Is die 100 euro extra ook wel waard

Wat betreft de koeler, waar kijk je naar om te bepalen of de turbosnelheid kan worden vastgehouden? de max rotatie ofzo? Kom ik daar met de Cryorig veel in tekort als ik niet ga overclocken?
Ik heb de cooler ook een beetje voor de looks gekozen zoals een andere commenter ook aangaf.
Lets find it schreef op maandag 11 juni 2018 @ 11:41:
[...]

Als er Intel in je lijst staat kun je NIET upgraden over 2 tot 3 haar, Intel doet MAX 2 jaar met een chipset

Ik zou alles hetzelfde houden, alleen een goede ryzen cpu met goed board van een goed merk ivm met bios upgrades, dan kun je ook ryzen 4 d'r in pluggen.

Koop eerst een low end ryzen (r5 ofzo) en een goed Mobo en videokaart, en later koop je een betere cpu.
Als ik over 2/3 jaar een nieuwe high end videokaart koop. kan de i7 8700 dan nog een paar jaar goed mee? of wordt dat te krap?
Uszka schreef op maandag 11 juni 2018 @ 12:04:
Aan de Bitfenix Formula Gold 450w heb je meer dan genoeg. Systeemverbruik gaat niet over de 300w.
Mocht ik nog een dikkere videokaart kopen over 2/3 jaar, is 450 dan nog voldoende? of heb ik dan alsnog 550 nodig?
SpeedQber schreef op maandag 11 juni 2018 @ 12:13:
De Asus B350M-A heeft geen heatsink over de VRM, deze zo te zien ook niet.
YouTube: AMD B350 chipset VRM crash course
Heeft dit veel invloed als ik niet ga overclocken?

• Uszka
Als je van plan bent naar een GTX 1080 Ti of Vega 64 of de opvolgers daarvan te upgraden kan je beter de 550w nemen. Cougar GX-F 550w, Bitfenix Whisper BWG550M en be quiet! Straight Power 11 550w zijn ook goede voedingen en volledig modulair.

Moederbord zou ik een Asrock B360M Pro 4, Gigabyte B360M-D3H of MSI B360M Mortar adviseren.

[ Voor 16% gewijzigd door Uszka op 11-06-2018 22:30 ]

• JohanNL
As1cs schreef op maandag 11 juni 2018 @ 22:13:
[...]

Ik ga me eens beter verdiepen in de 1440p 144hz schermen met Gsync. Dat lijkt me inderdaad mooi en mn systeem zou dat prima aankunnen. Is die 100 euro extra ook wel waard

Wat betreft de koeler, waar kijk je naar om te bepalen of de turbosnelheid kan worden vastgehouden? de max rotatie ofzo? Kom ik daar met de Cryorig veel in tekort als ik niet ga overclocken?
Ik heb de cooler ook een beetje voor de looks gekozen zoals een andere commenter ook aangaf.
Zonder te diep in te gaan op de details; de turbokloksnelheid is een hogere kloksnelheid die de processor aanbied als het systeem daar om vraagt.
Voorwaarde is wel dat de temperatuur niet te hoog mag zijn en dat er genoeg stroomtoevoer is.

Bij de i7 8700 zit al een koeler, deze is echter niet zo goed om bij hoge belasting de turbokloksnelheden aan te houden.
De Cryorig H7 is hiervoor goed maar je kunt ook een iets goedkopere nemen.
Als je toch een betere wilt zou ik gelijk voor deze gaan: pricewatch: Scythe Mugen 5 PCGH Edition
Maar aangezien je niet gaat overklokken zal de pricewatch: Cooler Master Hyper TX3 Evo ook ruim voldoende zijn.

Maar... als je de Cryorig H7 wilt voor de looks moet je daar gewoon voor gaan :)

• JappieR
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:18
[...]

Als ik over 2/3 jaar een nieuwe high end videokaart koop. kan de i7 8700 dan nog een paar jaar goed mee? of wordt dat te krap?
Het zou zeker wel werken maar hoe goed is de vraag, dat weet niemand. Met een Ryzen systeem heb je tegen die tijd ook de mogelijkheid om de cpu te upgraden aangezien ze tot 2020 nieuwe cpu's blijven uitbrengen.
Bij Intel is de gewoonte om elke generatie met nieuwe chipsets uit te brengen(dus nieuwe moederbord en eventueel geheugen) Hele grote kans dat jou toekomstige 8700 ook gelijk het eindstation is voor dit systeem.

• dec0de
  • Niet online
JohanNL schreef op maandag 11 juni 2018 @ 23:26:
[...]

Zonder te diep in te gaan op de details; de turbokloksnelheid is een hogere kloksnelheid die de processor aanbied als het systeem daar om vraagt.
Voorwaarde is wel dat de temperatuur niet te hoog mag zijn en dat er genoeg stroomtoevoer is.

Bij de i7 8700 zit al een koeler, deze is echter niet zo goed om bij hoge belasting de turbokloksnelheden aan te houden.
De Cryorig H7 is hiervoor goed maar je kunt ook een iets goedkopere nemen.
Als je toch een betere wilt zou ik gelijk voor deze gaan: pricewatch: Scythe Mugen 5 PCGH Edition
Maar aangezien je niet gaat overklokken zal de pricewatch: Cooler Master Hyper TX3 Evo ook ruim voldoende zijn.

Maar... als je de Cryorig H7 wilt voor de looks moet je daar gewoon voor gaan :)
Over dat stuk met een stock koeler, we hebben het over Intel, die leverd echt bullshitkoelers.

Klopt, amd levert WEL goede koelers, ik snap dat je in verwarring was, her een simpel ezels bruggetje: intel en goede stockkoeler gaan niet in een zin. Een vriend van mij had de 8700k en stock koeler, bij gewoon gebruik (5 YouTube tabs tegelijk afspelen) werd die al 87 graden!

Ik zal als ik jullie was niet de tx3 nemen maar de hyper 212

• Uszka
Lets find it schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 08:29:
Een vriend van mij had de 8700k en stock koeler, bij gewoon gebruik (5 YouTube tabs tegelijk afspelen) werd die al 87 graden!
Gepruts van de bovenste plank. K cpu's worden niet voor niets zonder stock koeler geleverd.
De Gelid Tranquillo 4 doet het nog beter voor een lagere prijs.

• dec0de
  • Niet online
Uszka schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 09:06:
[...]

Gepruts van de bovenste plank. K cpu's worden niet voor niets zonder stock koeler geleverd.

[...]

De Gelid Tranquillo 4 doet het nog beter voor een lagere prijs.
Ik kan me herinneren dat de 2600k met stock koeler kwam, en hetzelfde tdp had... die had hij gebruikt

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 26-11 21:16
[...]
Heeft dit veel invloed als ik niet ga overclocken?
De video zegt dat er betere borden zijn voor dat geld. Ik weet niet meer of z'n adviezen specifiek over overklokken gaan of niet.

• JohanNL
Lets find it schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 08:29:
[...]

Over dat stuk met een stock koeler, we hebben het over Intel, die leverd echt bullshitkoelers.

Klopt, amd levert WEL goede koelers, ik snap dat je in verwarring was, her een simpel ezels bruggetje: intel en goede stockkoeler gaan niet in een zin. Een vriend van mij had de 8700k en stock koeler, bij gewoon gebruik (5 YouTube tabs tegelijk afspelen) werd die al 87 graden!

Dat is wel heel extreem en klinkt meer als dat de koeler er niet goed op zat of dat je slechte/geen airflow in je kast had.

Als hij er goed op zit, je een echte goede airflow hebt en het liefst een zo laag mogelijke kamer temperatuur kun je alsnog wel aardig ver komen met zo'n Intel stock koeler op een i7 8700(k).
Maar het blijven rot dingen en je doet jezelf echt een plezier om hem te vervangen voor minimaal een TX3 of het liefst bij overklokken de Mugen ( of beter )

• As1cs
Naar jullie feedback te hebben meegenomen wil ik voor onderstaande setup gaan.
met de volgende wijzigingen ten opzichte van mijn eerste post.
- ASRock B360M Pro4 ipv Asus Prime B360M-A
- Dell S2417DG Zwart ipv Iiyama G-Master GB2488HSU-B2 Zwart

ik denk dat de 8700 de komende vijf jaar voldoende gaat zijn om te gamen aangezien dit meer GPU intensief is.
Verder wil ik wel mijn 1070ti na 2/3 jaar vervangen door een nieuwe high end GPU.
1440p 144hz zal ik met een 1070 misschien niet altijd halen, maar 60 fps moet in de meeste spellen te doen zijn en met Gsync moet het ook prima speelbaar zijn. Na een gpu upgrade zal dit ook alleen maar beter worden. Een 1080p 144hz leek me hierin een desinvestering.

Graag een laatste compatibility check en dan zal ik komende week maar eens wat gaan bestellen :)

Is het slim om alles in 1 keer te bestellen of om dit te spreiden over verschillende webshops?
en wachten op aanbiedingen of direct? en hoe vaak zijn er aanbiedingen?
voor 50 euro besparing hoeft dit van mij niet maar als het er 300 euro goedkoper op kan worden ga ik dit wel overwegen.

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i7-8700 Boxed€ 285,-€ 285,-
1ASRock B360M Pro4€ 83,01€ 83,01
1EVGA GTX 1070 Ti 8GB SC Black Edition Gaming ACX 3.0€ 524,99€ 524,99
1Dell S2417DG Zwart€ 410,-€ 410,-
1Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2D3000C16W€ 165,-€ 165,-
1Crucial MX500 2,5" 500GB€ 106,90€ 106,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.755,89

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-11 21:36
As1cs schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 21:05:
Naar jullie feedback te hebben meegenomen wil ik voor onderstaande setup gaan.
met de volgende wijzigingen ten opzichte van mijn eerste post.
- ASRock B360M Pro4 ipv Asus Prime B360M-A
- Dell S2417DG Zwart ipv Iiyama G-Master GB2488HSU-B2 Zwart

ik denk dat de 8700 de komende vijf jaar voldoende gaat zijn om te gamen aangezien dit meer GPU intensief is.
Verder wil ik wel mijn 1070ti na 2/3 jaar vervangen door een nieuwe high end GPU.
1440p 144hz zal ik met een 1070 misschien niet altijd halen, maar 60 fps moet in de meeste spellen te doen zijn en met Gsync moet het ook prima speelbaar zijn. Na een gpu upgrade zal dit ook alleen maar beter worden. Een 1080p 144hz leek me hierin een desinvestering.

Graag een laatste compatibility check en dan zal ik komende week maar eens wat gaan bestellen :)

Is het slim om alles in 1 keer te bestellen of om dit te spreiden over verschillende webshops?
en wachten op aanbiedingen of direct? en hoe vaak zijn er aanbiedingen?
voor 50 euro besparing hoeft dit van mij niet maar als het er 300 euro goedkoper op kan worden ga ik dit wel overwegen.

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i7-8700 Boxed€ 285,-€ 285,-
1ASRock B360M Pro4€ 83,01€ 83,01
1Dell S2417DG Zwart€ 410,-€ 410,-
1Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2666C16€ 167,-€ 167,-
1Crucial MX500 2,5" 500GB€ 106,90€ 106,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.771,90
Mooi lijstje, maar het schijnt dat de koeler van de Armor serie niet zo best is. Voor vrijwel dezelfde prijs heb je dan een Gaming X, die zou ik dan nemen.

Verder zou ik even kijken wat het prijsverschil is tussen alles los bestellen of alles bestellen bij 1 of 2 shops. Ik zie dat dat laatste in de praktijk vaak nauwelijks duurder is, dan heeft zelf mijn voorkeur om alles te bestellen bij een klein aantal shops. Enorme aanbiedingen waardoor de boel honderden euro's goedkoper zou zijn ga je niet vinden dus daar op wachten is zinloos.

• As1cs
Wekko306 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 21:59:
[...]

Mooi lijstje, maar het schijnt dat de koeler van de Armor serie niet zo best is. Voor vrijwel dezelfde prijs heb je dan een Gaming X, die zou ik dan nemen.
Goeie tip, die blijkt inderdaad vrij luid.

EVGA GTX 1070 Ti 8GB SC Black Edition Gaming AC lijkt een goede vervanger

de rode kaarten vind ik foeilelijk dus laat ik links liggen :)
Pagina: 1