Geconfigureerd updatebeleid...?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Topicstarter
Gisteren Windows 10 opnieuw geinstalleerd. Ik zie nu bij Windows Update staan 'Sommige instellingen worden door uw organisatie beheerd'. Er is echter geen organisatie, ik zit gewoon thuis op mijn PC. Als ik naar het Geconfigureerd updatebeleid kijk, zie ik dat gebruikstijden staat op Bron: Administrator en Type: Mobile Device Management. Ik heb dus ook niets met Mobile op mijn PC...

Al met al vraag ik me af waar deze instellingen vandaan komen en of er wat aan te doen is...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Gebruik je een lokaal gebruikers account, een Microsoft account of een werk account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Topicstarter
Lokaal. Ik gebruik geen MS account, ben dus niet 'ingelogd' en heb ook geen werk account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Oef, dit was weer even keihard [google=sommige instellingen worden door uw organisatie beheerd windows 10 update] om vervolgens op de eerste hit de volgende quote tegen te komen:
MELDING 'Sommige instellingen worden door uw organisatie beheerd'

Zijn instellingen ontoegankelijk terwijl tegelijkertijd bovenin het betreffende venster de melding Sommige instellingen worden door uw organisatie beheerd wordt getoond? Meestal verdwijnt dit probleem door via Instellingen, onderdeel Privacy, sub Diagnostische gegevens en feedback de optie Diagnostische gegevens op Volledig te zetten. Het probleem is vaak ook op te lossen door met de registereditor in de registersleutel HKCU\SOFTWARE\Policies\ Microsoft\Windows\ CurrentVersion\ PushNotifications de DWORD-waarde NoToastApplicationNotification te wijzigen in 0 (mogelijk moeten de registersleutel en registerwaarde eerst worden aangemaakt), start de pc vervolgens opnieuw op.
Gezien dat advies zou ik dus adviseren het lekker zo te laten.

[ Voor 3% gewijzigd door Room42 op 09-06-2018 14:18 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron