Help mij alstublieft

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom1288
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-05-2023
Mijn vraag
Op mijn SSD heb ik Windows geïnstalleerd, dus daar komen automatisch mij downloads op te staan. Ik heb geprobeerd om dir te veranderen om dit automatisch op mijn HDD te krijgen, dit was half gelukt en wou het daardoor weer terug doen maar toen stond er bij c:\gebruiker niet meer gebruikersnaam waar alles bij stond

Relevante software en hardware die ik gebruik
... ik gebruik Windows 10 education, 256 ssd en 3tb hdd

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Niks

[ Voor 63% gewijzigd door Thom1288 op 09-06-2018 13:13 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom1288
Er staat bij c:\ gebruiker alleen nog maar openbaar en niet meer mijn gebruikersnaam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wat heb je exact (!!) gedaan toen je je directory aan het veranderen was?

- welke directory?
- waar stond die?
- waar is ie nu?
- met welke website / instructie heb je dit gedaan?
- heb je in de tussentijd foutmeldingen gekregen.

Ben een beetje bang dat je "iets" met je volledige userprofile hebt gedaan maar als we niet weten of/wat/waar je precies iets hebt aangepast, is het zeer lastig terug te draaien/corrigeren en zou een snellere oplossing zijn: installeer Windows maar opnieuw.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom1288
Ik heb rechter muisknop op mijn downloads gedaan en daarna locatie veranderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom1288
Maar daarna wou ik het weer terug doen maar kon ik in c:\ gebruikers mijn gebruikersnaam niet meer vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@Thom1288 GoT is geen chatbox/chatapplicatie. Je kunt gewoon je vorige bericht bewerken om aanvullingen te doen ;) Wees ook wat vollediger in je antwoorden. Je zit nu vooral in paniek te reageren waar helemaal niemand iets mee kan. @MAX3400 stelde een heleboel meer vragen dan jij nu beantwoord hebt, terwijl ze wel degelijk van belang zijn om een goed beeld van jouw situatie te krijgen en je dus goed te kunnen helpen.

Als je nu in de adresbalk van de verkenner %userprofile% invoert (en op Enter drukt), wat zie je dan?

[ Voor 41% gewijzigd door Room42 op 09-06-2018 13:38 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Pagina: 1