V&A Populaire Categorieën

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinvs93
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 12:37
Goedemorgen,

Ik vraag mij al een tijdje af, waarom staan de Koelkasten tussen de populaire V&A Categorieën?
Vrijwel altijd maar 2-4 advertenties actief.
Is dit een fout of is de koelkast écht populair? :*)
Het kan bijna niet gepersonaliseerd zijn want ik kijk bijvoorbeeld nooit naar Games op V&A.

Gr Robin
ps. Ik heb mijn koelkast via de V&A van Tweakers 8)

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/bfmj9w.png

Wie dit leest is gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:32

MsG

Forumzwerver

Klik eens op de Pricewatch en dan op V&A. Het is exact dezelfde ordening. Ergo Tweakers gebruikt de populariteits-ordening van de Pricewatch en daar zijn koelkasten blijkbaar wèl populair.

Zou het wat zijn als V&A z'n eigen ordening krijgt?

[ Voor 16% gewijzigd door MsG op 09-06-2018 11:10 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Populariteit bepaal je op basis van hoeveelheid vraag; blijkbaar is er alleen meer vraag dan aanbod. Bij het zoeken naar artikelen krijg je resultaten uit zowel de PW als V&A zodat de bezoeker gelijk een complete keuzemogelijkheid heeft.

Die zoekfunctie werkt dus over beiden. Je zou kunnen gaan kijken naar specifieke hoeveelheid kliks op ads in V&A, maar daarmee krijg je eigenlijk ook een vertekend beeld. Ik begrijp de insteek, maar zie niet superveel toegevoegde waarde eigenlijk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:10
robinvs93 schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 11:02:
Goedemorgen,

Ik vraag mij al een tijdje af, waarom staan de Koelkasten tussen de populaire V&A Categorieën?
Vrijwel altijd maar 2-4 advertenties actief.
Is dit een fout of is de koelkast écht populair? :*)
Het kan bijna niet gepersonaliseerd zijn want ik kijk bijvoorbeeld nooit naar Games op V&A.

Gr Robin
ps. Ik heb mijn koelkast via de V&A van Tweakers 8)

[afbeelding]
Koelkasten speelt vals door een vervelende scraper waar we maar niet van afkomen...

Onder andere page views speelt een rol bij het samenstellen van de categorieën.