Hallo allemaal,
Sinds kort heb ik een Logitech Harmony Ultimate One en die werkt uitstekend.
Ik heb echter 1 probleem. Als ik de DVDrecorder (LG RH387H) opstart, dan gaat hij niet naar de dvd ingang maar naar de hdd ingang.
De Logitech support en ik komen er nog niet uit.
Wat hebben we al gedaan?
-De CEC (Simplink) uitgeschakeld op mijn TV (LG 43UJ670V)
-De instellingen gecontroleerd en die staan op dvd
-Een nieuwe ingangDVD toegevoegd in de sofware met een vertraging van 2 sec.
-En natuurlijk de helpfunctie geprobeerd
Maar het werkt allemaal niet. Hij blijft opstarten op de hdd. Althans, ik zie op de tv een scherm met alleen maar zwart-wit stipjes en als ik dan op play of ok klik dan gaat hij naar de hdd.
Ik heb nu de ingangDVD aan het menu toegevoegd en dat werkt, maar dat is natuurlijk niet wat ik zou willen.
Mijn vragen zijn: heeft iemand een idee wat ik nog zou kunnen proberen? En zou het überhaupt mogelijk zijn om de dvdrecorder standaard te laten opstarten in de dvd modus? Ik kan dat ik de handleiding van de dvdrecorder niet vinden.
Als iemand een briljant idee heeft, laat het weten.
Johanna
Sinds kort heb ik een Logitech Harmony Ultimate One en die werkt uitstekend.
Ik heb echter 1 probleem. Als ik de DVDrecorder (LG RH387H) opstart, dan gaat hij niet naar de dvd ingang maar naar de hdd ingang.
De Logitech support en ik komen er nog niet uit.
Wat hebben we al gedaan?
-De CEC (Simplink) uitgeschakeld op mijn TV (LG 43UJ670V)
-De instellingen gecontroleerd en die staan op dvd
-Een nieuwe ingangDVD toegevoegd in de sofware met een vertraging van 2 sec.
-En natuurlijk de helpfunctie geprobeerd
Maar het werkt allemaal niet. Hij blijft opstarten op de hdd. Althans, ik zie op de tv een scherm met alleen maar zwart-wit stipjes en als ik dan op play of ok klik dan gaat hij naar de hdd.
Ik heb nu de ingangDVD aan het menu toegevoegd en dat werkt, maar dat is natuurlijk niet wat ik zou willen.
Mijn vragen zijn: heeft iemand een idee wat ik nog zou kunnen proberen? En zou het überhaupt mogelijk zijn om de dvdrecorder standaard te laten opstarten in de dvd modus? Ik kan dat ik de handleiding van de dvdrecorder niet vinden.
Als iemand een briljant idee heeft, laat het weten.
Johanna