Nefit EnviLine Tower Monoblock All Electic - 18x350wp (6300wp) Zuid - Anker Solix Solarbank 3 Pro - iPhone 17 Pro 256 GB Zilver - LG OLED 55” B16LA - Apple TV 4K 32GB – Sonos Beam
Vraag
Alle reacties
Je hebt recht op garantie, dus gaan ze de telefoon maken.aGraPusher schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 10:30:
Maar wat zijn nou je rechten bij zoiets? Kun je een gloednieuw toestel eisen of moet je genoegen nemen met een refurbished model of reparatie?
Ik weet niet waar de telefoon aangeschaft is? NL of DE?
Dit kan wat uitmaken voor de reparatie. In Nederland mag men geloof ik geen refurbished telefoon als vervanging mee geven.
Wellicht is het beter.. maar je zit alsnog paar weken zonder toestel.Matszs schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 10:36:
Waarom zou je problemen hebben mocht Apple (neem aan dat je tante daar naar toe gaat voor reparatie) het toestel willen repareren? Het is niet dat je toestel daardoor waarde verliest, het is misschien zelfs wel beter omdat het handmatig wordt nagekeken.
Toestel heb ik aangeschaft via de Apple website met bezorging in Nederland. Ik ga vandaag ook mee naar Oberhausen, gezien een eerdere ervaring met garantie van een toestel dat ik had overgenomen van iemand anders.Rolfie schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 10:42:
[...]
Je hebt recht op garantie, dus gaan ze de telefoon maken.
Ik weet niet waar de telefoon aangeschaft is? NL of DE?
Dit kan wat uitmaken voor de reparatie. In Nederland mag men geloof ik geen refurbished telefoon als vervanging mee geven.
[ Voor 6% gewijzigd door aGraPusher op 09-06-2018 10:47 ]
Nefit EnviLine Tower Monoblock All Electic - 18x350wp (6300wp) Zuid - Anker Solix Solarbank 3 Pro - iPhone 17 Pro 256 GB Zilver - LG OLED 55” B16LA - Apple TV 4K 32GB – Sonos Beam
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Rechten gaan twee kanten op. Je hebt recht op een deugdelijk product, maar het bedrijf heeft ook het recht om jouw toestel eerst (een aantal keer) te repareren, voordat je mag gaan eisen dat je een gloednieuw toestel krijgt.Maar wat zijn nou je rechten bij zoiets? Kun je een gloednieuw toestel eisen of moet je genoegen nemen met een refurbished model of reparatie?
The devil is in the details.
Apple store even binnen lopen (wel afspraak maken). Vaak loop je zo weer naar buiten met een nieuwe.aGraPusher schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 10:46:
Wellicht is het beter.. maar je zit alsnog paar weken zonder toestel.
Of misschien paar dagen zonder. Maar weken.... het kan... Maar zonder werkelijke ervaring kan je hier momenteel niets over zeggen.
Misschien loop je direct met een nieuwe naar buiten? Je maakt je nu eigenlijk al druk en zorgen, zonder dat je ook maar iets weet van hoe je reparatie zal lopen.
3i > SF
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Ik weet alleen niet hoe dit in Duitsland is geregeld.
Formerly known as Ragdoll
Tevens een belkin screenprotector gratis gekregen. Top service!
Geen probleem dat het toestel in NL is gekocht en op mijn naam stond maakte ook niet uit, er is niet eens naar een bon gevraagd.