Nieuwe MBP 13" trackpad staat scheef?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _rb
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 30-05 18:19
Ik heb een aantal dagen geleden een 13" MBP (non TB) aangeschaft. Nu merk ik dat aan de linkerkant de trackpad bijna flush is met de body, maar rechts zit 'ie er dieper in. Dat kun je ook met je vingers voelen.

Nu werkt het apparaat prima. Het is mijn eerste Macbook na jarenlang Windows laptops te hebben gebruikt, dus ik weet niet of dit met voorgaande apparaten ook zo is. Is dit normaal? Zie hier de foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1NO_
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 29-09 21:32
Terug gaan. Dit valt onder de garantie en meestal ruilen ze hem direct om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-09 14:11
_rb schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 02:01:
Ik heb een aantal dagen geleden een 13" MBP (non TB) aangeschaft. Nu merk ik dat aan de linkerkant de trackpad bijna flush is met de body, maar rechts zit 'ie er dieper in. Dat kun je ook met je vingers voelen.

Nu werkt het apparaat prima. Het is mijn eerste Macbook na jarenlang Windows laptops te hebben gebruikt, dus ik weet niet of dit met voorgaande apparaten ook zo is. Is dit normaal? Zie hier de foto's
Yes, zoals hierboven aangegeven, gelijk teruggaan. Dit hoort zeker weten niet, klote dat het precies bij je eerste Macbook gebeurd. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _rb
Ben inmiddels bij de Apple store in Haarlem langsgegaan en ze zeiden dat ‘t normaal is en vaker voorkomt. Heeft waarschijnlijk te maken met de force touch motor die nu onder de trackpads zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• talkatoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:19
_rb schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 08:37:
Ben inmiddels bij de Apple store in Haarlem langsgegaan en ze zeiden dat ‘t normaal is en vaker voorkomt. Heeft waarschijnlijk te maken met de force touch motor die nu onder de trackpads zit.
Het is niet normaal. Krijg je er ooit last van? Waarschijnlijk niet. Maar je koopt een product bij Apple om de afwerking zonder compromis. Een product die technisch tot de grenzen is gegaan om voor een esthetisch ‘perfectie’ te komen. Daar betaal je voor, jij hebt niet volledig gekregen waar je voor hebt betaald. Terug gaan en een oplossing eisen, niet vragen of het normaal is.

Dat zou ik adviseren in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 09:54

OgWok

U.N.C.L.E.

_rb schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 08:37:
Joh, laat je niks wijsmaken. Het is niet "normaal". Wel vervelend dat ze het toch proberen...

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:20
Typisch Apple van de afgelopen jaren.Eerder was hun services super, maar tegenwoordig willen ze met moeite helpen. Zonde! Ik zou me inderdaad niet zomaar weg laten sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:43
Terug gaan op een druk moment en vooral aangeven dat je een ander wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _rb
Volgende week ben ik in Amsterdam en zal ik het nog eens proberen. Ik kwam ook op een ongelukkig moment binnen want er was een workshop gaande voor allemaal middelbare scholieren en zo’n beetje elke medewerker was druk bezig. Ik liet me dus iets te makkelijk afwuiven. Al met al was het niet de geweldigr Apple experience waar zo lovend over werd gepraat een aantal jaar geleden.

Maakt het trouwens uit dat ik ‘m van de Mediamarkt heb ivm omruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-09 14:54

weebl

YARR!

_rb schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 12:17:

Maakt het trouwens uit dat ik ‘m van de Mediamarkt heb ivm omruilen?
Gewoon mee terug naar de MediaMarkt dus. Dit is absoluut niet hoe de trackpad hoort te zitten. Ik tik dit vanaf een MBP 13" 2016 TB, heb je foto's even vergeleken en bij mij zit ie er gewoon kaarsrecht in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-09 15:55

SeatRider

Hips don't lie

Inmiddels is het ding natuurlijk al weer meer dan een maand oud... betwijfel of omruilen nu nog een optie is dus.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Pagina: 1