Vraag

• asdf25
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 28-12-2024
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon. Mijn huidige telefoon is een iPhone 6 64gig welke ik zakelijk in gebruik heb. Aangezien de batterij slecht begint te worden, ik geen GPS signaal meer heb en mijn WiFi slecht begint te worden ben ik op zoek naar wat nieuws. Mijn zakelijk telefoon/ sim mag ik prive ook gebruiken. Alle toestellen zijn bij mij thuis van Apple (macbook, ipad en iphone). Alleen vind ik iPhones way overpriced voor mijn gebruik. Het grote voordeel van alles Apple hebben is dat alles goed met elkaar communiceert en ben bang dat ik dat ga missen. Vooral de agenda en notities app gebruik op de macbook, ipad en iphone veel. Is het mogelijk om een android telefoon soepel samen te laten werken met overige iOs apparaten? Wil de eerste keer met instellen van de telefoon me er best in verdiepen maar moet niet zo zijn dat ik na een update alles weer opnieuw moet instellen. Moet gebruiksvriendelijk zijn.

Wat is je budget?
Maximaal 600 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
veel te bellen voor het werk, agenda beheren en mail lezen, Whatsapp, social media (facebook en insta), tracker elke dag voor het sporten, muziek afspelen tijdens het sporten (spotify) en foto's maken

Wat heb je zelf al gevonden?
OnePlus 6, alleen dub ik erg over de grote van het scherm. De iPhone 6 welke ik nu al heb vind ik eigenlijk nog net kunnen, maar heb soms moeite om met de duim bij de bovenste apps te kopen. Voor de rest ben ik fan van alle mi producten alleen is de support en kennis hiervan lokaal niet te vinden. Kan mijn telefoon gewoon niet voor langere tijd missen. (zie tekst hieronder).

Welke vragen heb je hier nog over?
Heb in verleden ook twee Xiaomi modellen gehad. Een heb ik tussentijd verkocht omdat ik een nieuwe had. De tweede had ik een vastloper mee opnieuw flashen werkte niet, liep gelijk weer vast. Restwaarde was dacht ik iets van 100-150 euro. Telefoonshops hier in de buurt konden niks voor me betekenen. Telefoon opsturen en weer retour krijgen was destijds bijna even duur als de restwaarde. Daarom ligt die kapot telefoon hier nog steeds in de la. Ik verwacht bij de koop van mijn nieuwe toestel dus wel een goede service van de aanbieder/ merk.

Mijn voornaamste vraag heb ik maar even gearceerd want als dat niet eenvoudig gaat moet ik me afvragen of overstappen wel een juiste keuze is. Welk toestel zouden jullie mij anders aanraden?

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:47
Ik zou gelijk aan een Samsung denken voor jou, zij maken zelfs reclame om overstappers welkom te heten en ze hebben service in Nederland.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

pricewatch: Samsung Galaxy S9 Zwart

Wil je er zeker van zijn dat alles goed samenwerkt, is dit een hele verbetering tov je huidige 6
pricewatch: Apple iPhone 7 32GB Zwart

[ Voor 48% gewijzigd door Hackus op 09-06-2018 10:31 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.