Toon posts:

Enermax heeft een probleem!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had dus een tijdje geleden een 350W Enermax besteld bij de OC-Shop. Aangezien het nogal lang duurde voor ie binnen was, heb ik een mailtje gestuurd. Ik krijg zojuist dit terug:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
Beste bart,

Enermax heft wat problemen gehad met een
produktie fout. Er kwam teveel geluid van
de fans. Dit is nu opgelost, echter heeft
wel voor een vertraging gezorgd.

Wij hopnen begin volgdende week alles binnen
te hebben en sturen het dan asap op.

Groeten

----------------------------------------

OC-Shop

****** ******* (director of worldwide sales)

Misschien dat diegenen die een lawaaige Enermax hebben, nog iets kunnen ondernemen nu...

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

Op dinsdag 17 juli 2001 00:17 schreef rAvers het volgende:
Ik had dus een tijdje geleden een 350W Enermax besteld bij de OC-Shop. Aangezien het nogal lang duurde voor ie binnen was, heb ik een mailtje gestuurd. Ik krijg zojuist dit terug:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
Beste bart,

Enermax heft wat problemen gehad met een
produktie fout. Er kwam teveel geluid van
de fans. Dit is nu opgelost, echter heeft
wel voor een vertraging gezorgd.

Wij hopnen begin volgdende week alles binnen
te hebben en sturen het dan asap op.

Groeten

----------------------------------------

OC-Shop

****** ******* (director of worldwide sales)

Misschien dat diegenen die een lawaaige Enermax hebben, nog iets kunnen ondernemen nu...
je hoeft voor mij die naam niet weg te halen ik weet toch wel wie dat meeltje gestuurd heeft. kheb hem zelf personal gesproken.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 09:59

talin

ES-MA

Op dinsdag 17 juli 2001 00:37 schreef ReseTTim het volgende:

[..]

je hoeft voor mij die naam niet weg te halen ik weet toch wel wie dat meeltje gestuurd heeft. kheb hem zelf personal gesproken.
boeiuh!!

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• Nowhere
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-07 10:24
Oc-shop bestaat toch maar uit 3 personen? (althans directie)

moeilijk raden zo :)

www.kuiphuis.nl

Verwijderd

boeie of niet, ik vindt dat mensen wel een beetje veel aan het cencuren zijn... slaat helemaal nergens op

• nicxz
  • Registratie: April 2001
  • Niet online
Ik heb zaterdag een mailtje gestuurd naar oc-shop over mijn (te) luidruchtige enermax 350w voeding. Toen kreeg ik te horen (zelfde dag reply, erg netjes) dat ze maandag (vandaag) contact met enermax zouden opnemen over mogelijke inruil. En nu wacht ik op het antwoord. Ik wil het antwoord anders hier wel posten, als daar animo voor is.

"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin

Verwijderd

Dus toch... en ik ben al druk aan het modden geslagen van m'n Aopen voeding omdat ik overal hoorde dat die Enermaxjes helemaal niet stil waren! Nouja, als het met m'n Aopen niet lukt moet ik dit toch zeker eens in de gaten houden, bedankt voor de info!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:31

mvds

Totally awesome!

Je hoeft niets te ondernemen hoor. Dat is allang gedaan. :)

[topic=181309]

Verwijderd

Dit probleem is al een tijd lang bekend. Ook is al bekend dat de voedingen terug genomen kunnen worden, deze worden dan kosteloos omgeruild.
Pagina: 1