is dit laptop een goed laptop voor deze prijs?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superguus12
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 09-08-2019
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Hallo, ik zoek weer een nieuwe laptop, ik heb op het moment deze laptop: http://www.toshiba.nl/dis...ucts/satellite-c70-b-20v/ niet de beste laptop, maar hij werkt (heb hem +/- 6 jaar, dus is het nieuwegeheid wel weg :) ).
Ik wou namelijk een nieuwe laptop halen: https://www.dpcsolutions....d-i5-7200u-4gb-256gb-w10/ Bij deze laptop vallen de muis, tas en de updates in de prijs (actie, staat niet op de site maar op facebook: https://www.facebook.com/dpcsolutions/ ). Deze toekomstige laptop van de actie lijkt op deze tweakers laptop: pricewatch: Acer Extensa EX2540-51G9 (weet dus niet zeker of dit hem 100% is).

Wat ga je met je laptop doen?
Ik wou deze laptop voor onder andere mijn opleiding gebruiken (leraren opleiding, dus een dikke laptop is niet nodig), maar deze laptop zou ik ook graag willen gebruiken voor games. mijn zwaarste game voor mijn huidige laptop is op het moment is Rocket League (+/- 14 FPS om mijn huidige laptop, niet erg goed :) ) Natuurlijk zal ik ook netflix kijken en andere dingen doen die waarschijnlijk niet zwaar zijn voor de laptop.

Wat is je budget?
Maximaal €650,-

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
hangt ervan af of ik mijn laptop vaak moet gebruiken voor mijn toekomstige opleiding: leraren opleiding. Maar zo niet, zou die aan de lader thuis zitten.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Eventuele adviezen of aanraders voor laptops zijn altijd welkom. Ik wou graag weten of deze laptop wel goed genoeg is voor de prijs die ze geven: dus niet te duur voor de specificaties.

Beste antwoord (via Superguus12 op 09-06-2018 22:46)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Als je het aandurft om tweedehands te kopen: V&A aangeboden: Asus VivoBook Pro 15 N580VD-FY189T

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Nee.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Als je het aandurft om tweedehands te kopen: V&A aangeboden: Asus VivoBook Pro 15 N580VD-FY189T

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superguus12
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 09-08-2019
ik zelf ook nog wat onderzoek gedaan, ik alleen op dit uit:
https://www.amazon.com/dp...13896615011_t1_B06XFG7157

Ik weet zelf niet of deze wel goed genoeg zijn voor zijn prijs (weet niet veel van hardware/wat er in een pc moet zitten voor bepaalde dingen).

Die laptop die MAX stuurde is op zich goed, maar ik haal liever laptops op dan opgestuurd, tenzij ze vanuit een betrouwbare site komen zoals bol.com, amazon ETC. Ik kan hem wel leuk halen, maar ik woon zelf helemaal in Zelhem (zuid-oosten van Gelderland, dus ver reizen). Ik kan altijd wel altijd proberen, hij heeft wel een aantal possitieve reacties.

[ Voor 14% gewijzigd door Superguus12 op 08-06-2018 22:52 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07:45
No offence, maar je moet écht aan je taal/spelling gaan werken wil je slagen voor een lerarenopleiding. Ik dacht zelfs even dat het een troll post was.

Maar gisteren de iBood aanbieding gemist? Stond ook in het aanbiedingen topic. Voor 600 euro een prima Acer laptop voor wat jij er mee wilt doen. Als je ook een beetje wilt gamen is een gtx1050 toch wel aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
In principe is je laptop nog voldoende, als je er een SSD inzet en eventueel 4GB extra ram. Je kunt dan alleen geen Rocket league spelen.

Als je een nieuwe laptop koopt moet je er vanuit gaan dat je een videokaart van AMD of Nvidia nodig hebt. Met een videokaart van intel kun je ook het spel spelen, maar dan moet je heel veel inleveren. Zo moeten de instellingen lager gezet worden en moet je tevreden zijn met 30 - 40fps. (zie filmpjes op youtube)

pricewatch: Medion Akoya P6667-i5-256F8 (30023776, Qwerty) en https://www.coolblue.nl/p...ml#product_specifications zijn laptops die geschikt zijn en in je budget vallen. De Medion heeft een grotere SSD en een i5. Voor die paar tientjes zou ik voor de medion gaan. (want grotere SSD, 128GB is echt heel snel vol, zeker als je er ook nog een game op installeert) Coolblue verkoopt de genoemde acer trouwens ook met de nieuwste i5 processor en 256GB SSD. (ik weet niet of die ook een mx150 heeft of slechts een mx130. Dat is onduidelijk, maar zal je vast na kunnen vragen)

Wat ik zou doen is even kijken of je de Acer en Medion in de winkel kunt testen. Dan pas weet je hoe ze je bevallen en kun je tussen één van de drie kiezen.
Pagina: 1