Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Fijne vent om naar te kijken/luisteren, wel een ras-pessimist van het hoogste niveau.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
R.I.P Anthony.
Met de Libie reportage als uitschieter, toen hij en zijn team midden in een burgeroorlog terecht kwamen.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
En ondertussen gewoon een mooie stoofpot weten te brouwen in de hotelkeuken!!!The Eagle schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 21:25:
Met de Libie reportage als uitschieter, toen hij en zijn team midden in een burgeroorlog terecht kwamen.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Was groot fan van al zijn programma's en heb geloof ik elke No Reservations gezien.
Dat hij niet altijd even positief was over het leven was bekend en sierde hem, maar ik ben teleurgesteld dat hij voor deze weg heeft gekozen
Desondanks RIP.
Op NU.nl: Amerikaanse topkok en auteur Anthony Bourdain (61) overleden
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Specs: 9800X3D, RTX 5080, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Laat direct ook weer zien dat mensen die "alles hebben" ook zo hun problemen hebben, soms genoeg om voor deze uitweg te kiezen.
People as things, that’s where it starts.
Don’€™t Eat Before Reading This
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Mooi stuk. Maffe wereld.gambieter schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 02:49:
Dit artikel van hem is zeer lezenswaardig. Behalve als je vanavond in een restaurant gaat eten...
Dit verklaart wellicht iets over zijn zelfgekozen dood:
In America, the professional kitchen is the last refuge of the misfit. It’s a place for people with bad pasts to find a new family.
Alhoewel het hier en daar wel klopt, zegt het stuk meer over Anthony zelf. Duistere blik op de wereld, op zijn wereld. Je wordt uiteindelijk overal niet optimaal behandeld. (Als je echt iets goeds wil, moet je het zelf doen).gambieter schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 02:49:
Dit artikel van hem is zeer lezenswaardig. Behalve als je vanavond in een restaurant gaat eten...
Alsnog spreekt zijn manier van denken en doen mij wel aan. Vind zijn programma' s erg leuk om te zien, weinig op tv is nog zo puur en het waard om te kijken.
Fenomeen zelfmoord blijft bijzonder, maar zeker in zijn geval erg onverwacht.
RIP.
Ook zijn eigenzinnige manier van presenteren sprak mij zeer aan.
Van de luchtigere series als No reservations en The Layover als het vaak wat serieuzere Parts Unknown.
De laatste quote van de laatste aflevering van No Reservations is mij altijd bijgebleven:
Dat je maar veel Guinness mag drinken,oesters mag eten en punk mag luisteren!If I’m an advocate for anything, it’s to move. As far as you can, as much as you can. Across the ocean, or simply across the river. The extent to which you can walk in someone else’s shoes or at least eat their food, it’s a plus for everybody. Open your mind, get up off the couch. Move.
You will be missed!
Dat was in BeiroetMAX3400 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 21:26:
[...]
En ondertussen gewoon een mooie stoofpot weten te brouwen in de hotelkeuken!!!
[ Voor 13% gewijzigd door Kez op 09-06-2018 08:15 ]
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Behoorlijk onverwacht, hij kwam niet depressief over (wel chagrijnig soms, maar dan als iemand die af en toe eens lekker klaagt en dan de draad weer oppakt)
Ook diep triest dat Eric Ripert hem moest vinden. Hoe vreselijk moet dit geweest zijn. Ik krijg koude rillingen als ik er over nadenk.
Eeuwig zonde.
If at first you don't succeed.... Skydiving isn't for you.
Hij zat toen al heeeeeel erg diep. Totaal niet gelukkig met 200 dagen in het jaar van hotel naar eten naar hotel.
5,85kWp 15x Sunpower Max3 390Wp OZO | live PV output | LabelA@‘78
Anoniem: 1068241
After all, you can't see a figure's panties unless it's the real thing.
Vergeet bovendien niet dat zelfmoord ook onder niet bekenden een belangrijke doodsoorzaak is. Met wereldwijd 1.4% oftewel circa 1 op de 71 mensen overlijdt ten gevolge van zelfmoord.nare man schreef op zondag 10 juni 2018 @ 13:00:
Nou, 1) depressie onderscheidt niet tussen celebrities en onbekenden en 2) de druk op een celebrity om altijd maar energiek en opgewekt te zijn is nog veel groter dan op een onbekende.
Dat Anthony Bourdain op deze wijze uit het leven stapt verbaast mij niet, ontzettend jammer is het wel. Al jarenlang met plezier naar zijn diverse shows gekeken en zijn werk gelezen.
Desalniettemin, RIP. Keek zijn series altijd erg graag. Zelfs een tijd ge-binged omdat we het zo leuk vonden.
Dat lijkt mij ook wel zwaar.
Ik kijk graag naar zijn programma's, heerlijk die pure eerlijkheid.
Binnenkort Kitchen Confidential maar weer eens lezen.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |