Oude videokaart in nieuwe pc

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muddy
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01-05 19:49
Hallo mede Tweakers,

Nu wil ik al een hele tijd graag een nieuwe pc bouwen.. alleen wacht ik al een hele tijd op nieuwe videokaarten van Nvidia.. maarja dat laat nog even op zich wachten geloof ik.

Nu kwam ik op het idee om een nieuwe pc te bouwen en dan met mijn huidige GTX 970 er bij.

Echter is er ooit denk ik eens een kortsluitinkje oid geweest in mijn huidige pc waardoor er een aantal zaken van zowel mijn moederbord I/O en kast I/O niet meer werken (audio poortje, en 2 USB poorten)

Ik weet niet waardoor dit komt, het is ook al een tijd geleden voorgevallen. Maar is er een mogelijkheid aanwezig dat mijn oude videokaart ( die nu prima werkt ) dit over zou kunnen "brengen" naar mijn nieuwe systeem?

Zo, een beste lap tekst.. thanks in advance :)

Beste antwoord (via Muddy op 08-06-2018 16:20)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Het probleem dat je nu hebt lijkt mij een moederbord probleem. Geloof er weinig van dat je GPU dit probleem naar een nieuwe PC gaat brengen. Die kans is extreem klein.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Zo oud is een GTX970 nu ook weer niet, afhankelijk van welke spellen je wilt spelen kun je daar nog prima een tijdje mee vooruit. Ik zie niet in waarom je die niet in een nieuw systeem zou kunnen gebruiken.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Het probleem dat je nu hebt lijkt mij een moederbord probleem. Geloof er weinig van dat je GPU dit probleem naar een nieuwe PC gaat brengen. Die kans is extreem klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muddy
MadMarky schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 16:18:
Zo oud is een GTX970 nu ook weer niet...
Uiteraard is hij niet oud maarja ik wil graag upgraden naar 4k 60hz in de nabije toekomst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muddy
PilatuS schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 16:19:
Dankjewel!