Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotomathijs
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 23-03-2023
Hallo,
ik ben (was) gelukkige beziter van een Surface pro 2017. Is erg belangrijke laptop (tablet) voor mij ivm ZZP'r. Ik werk als dienstverlener. Laptop werkte super totdat......Windows automatisch ging updaten naar 1803. De update bleef maar doorgaan en blauwscherm met de update bleef doorgaan. Gechat met MS medewerker...zijn conclusie..opnieuw installeren. Na uren eindelijk de mogelijkheid gekregen dat computer opnieuw wilde installeren. Alle programma's weg na installatie en vpn verbindingen van klanten weg. Maar nu vraagt Windows weer opnieuw om update. Ik wil dit pas als ik weet dat dit geen problemen geeft. Wie kan me helpen?
Ik ben geen computer expert. Via Google krijg je zoveel zaken waar ik niet veel van begrijp. Blijkbaar ligt het hieraan: https://www.computerworld...eens-now-we-know-why.html
Maar ja en nu? Moet ik SSD eruit halen? Ik zie geen extra updates gedownload sinds de ellende die ik heb gehad.

ps waarom heb ik een MS laptop waarop niet goed getest is door MS of Windows update wel werkt. Grrrr. Wie weet ook hoe je MS kan bereiken zonder chat? O ja mijn desk top wil de update ook niet hebben stopt bij 75%. Ik ben beetje klaar met Windows…..en Microsoft…

Alvast bedankt

grt Mathijs

[ Voor 0% gewijzigd door fotomathijs op 08-06-2018 15:44 . Reden: tekst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

020-5001500 is hun telefoonnummer.

Anyhow, als je je SSD uit je machine haalt, kan je helemaal niks meer dus dat lijkt me geen oplossing.

Hoezo wil jouw desktop ook niet updaten? Zit er een Intel SSD in?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotomathijs
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 23-03-2023
Thnx voor nummer. Desk top heeft geen SSD. Maar blijft hangen op 75%. De circel met balletjes stopt en gebeurd niets meer. Voordeel van deze computer dat die bij uit en aanzetten automatisch terug gaat naar de vorige versie. Dus kost me geen 8 uur om alles weer te regelen zoals op de Surface. Nu 2 x getest bij desktop beide stopt op 75%. En dadelijk gaat deze automatisch updaten kan ik niet tegenhouden over paar weken ook de surface pro.

Nog veel vragen bij mij. Komt er een update voor surface pro? Hoe zie ik dat? Waarom komt er geen reactie vanuit MS. Ik ben geregistreerd bij MS met surface pro, ze weten dus dat deze ging crashen. Ik snap dit echt niet.