Hallo allemaal!
Ik ben nieuw op deze site en ik weet niet zeker of ik dit op de juiste plek plaats. Ben van plan een pc aan te schaffen. Ik ben altijd al een console player geweest en dus totaal onbekend in de pc wereld.
Nu ben ik de slappe proseccors van de console zat en ben van plan de "masterrace" te joinen
Ik wil graag een krachtige computer hebben zodat ik games (gta/pubg etc.)kan spelen met hoge FPS en goede kwaliteit. Ik wil ook multitasken maar dat 2e scherm komt later wel als ik weer wat meer geld te spenderen heb.
Ik ben bekend met windows en intel dus ik wil dit graag blijven gebruiken
Mijn budget zit rond de 1500 euro. Aangezien ik geen monitor muis en toetsenbord heb zal dit ongeveer 2000 worden. Dat is geen enkel probleem maar hoger dan dat moet het echt niet worden.
Zelf heb ik wat onderzoek gedaan op internet maar ik zou toch graag wat feedback willen over deze setup en mocht er iets aangepast worden wil ik graag ook de reden hiervan willen weten.
Ik ga overklokken en hou van kwaliteit. Hier is de lijst van de onderdelen die ik ga halen.
Logitech - G502 Proteus Spectrum Wired Optical Mouse
Corsair - K70 RGB RAPIDFIRE Wired Gaming Keyboard
Acer - GN246HL 24.0" 1920x1080 144Hz Monitor
Microsoft - Windows 10 Pro OEM 64-bit
EVGA - SuperNOVA G3 750W 80+ Gold Certified Fully-Modular ATX Power Supply
NZXT - S340 (Black) ATX Mid Tower Case
MSI - GeForce GTX 1070 Ti 8GB Titanium Video Card
Samsung - 850 EVO-Series 250GB 2.5" Solid State Drive
Western Digital - Caviar Blue 1TB 3.5" 7200RPM Internal Hard Drive
Corsair - Vengeance LPX 16GB (2 x 8GB) DDR4-3000 Memory
Asus - ROG STRIX Z370-E GAMING ATX LGA1151 Motherboard
Cooler Master - Hyper 212 EVO 82.9 CFM Sleeve Bearing CPU Cooler
Intel - Core i7-8700K 3.7GHz 6-Core Processor
Ik hoor graag feedback van jullie!
Ik ben nieuw op deze site en ik weet niet zeker of ik dit op de juiste plek plaats. Ben van plan een pc aan te schaffen. Ik ben altijd al een console player geweest en dus totaal onbekend in de pc wereld.
Nu ben ik de slappe proseccors van de console zat en ben van plan de "masterrace" te joinen
Ik wil graag een krachtige computer hebben zodat ik games (gta/pubg etc.)kan spelen met hoge FPS en goede kwaliteit. Ik wil ook multitasken maar dat 2e scherm komt later wel als ik weer wat meer geld te spenderen heb.
Ik ben bekend met windows en intel dus ik wil dit graag blijven gebruiken
Mijn budget zit rond de 1500 euro. Aangezien ik geen monitor muis en toetsenbord heb zal dit ongeveer 2000 worden. Dat is geen enkel probleem maar hoger dan dat moet het echt niet worden.
Zelf heb ik wat onderzoek gedaan op internet maar ik zou toch graag wat feedback willen over deze setup en mocht er iets aangepast worden wil ik graag ook de reden hiervan willen weten.
Ik ga overklokken en hou van kwaliteit. Hier is de lijst van de onderdelen die ik ga halen.
Logitech - G502 Proteus Spectrum Wired Optical Mouse
Corsair - K70 RGB RAPIDFIRE Wired Gaming Keyboard
Acer - GN246HL 24.0" 1920x1080 144Hz Monitor
Microsoft - Windows 10 Pro OEM 64-bit
EVGA - SuperNOVA G3 750W 80+ Gold Certified Fully-Modular ATX Power Supply
NZXT - S340 (Black) ATX Mid Tower Case
MSI - GeForce GTX 1070 Ti 8GB Titanium Video Card
Samsung - 850 EVO-Series 250GB 2.5" Solid State Drive
Western Digital - Caviar Blue 1TB 3.5" 7200RPM Internal Hard Drive
Corsair - Vengeance LPX 16GB (2 x 8GB) DDR4-3000 Memory
Asus - ROG STRIX Z370-E GAMING ATX LGA1151 Motherboard
Cooler Master - Hyper 212 EVO 82.9 CFM Sleeve Bearing CPU Cooler