Intentionally left blank.
leuke film Hackers. er blijkt ook een deelII te zijn. alleen is dat compleet anderz... is mij verteld
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Deel 2 heb ik gezien op Divx ... volledig helemaal niks... ziet er niet uit dat 2e deel... 
Verder kewle mod... ga je nog wat doen aan het kunnen zien van de letters?
Dat is de film over Kevin Mitnick, 'WE' noemen het Hackers II, maar de film heet in het echt Takedown...
Nevermind, je hebt de film Hackers of nog niet gezien, of heel lang geledenOp dinsdag 17 juli 2001 00:31 schreef drLiter het volgende:
Deel 2 heb ik gezien op Divx ... volledig helemaal niks... ziet er niet uit dat 2e deel...
Verwijderd
naja Takedown of hackers II zoals julie zeggen heeft totaal nix te maken met Hackers I en is ook lang zo goed niet. (alhoewel het toch wel een tof filmpje is)
Verwijderd
...Takedown vond ik een beetje voorspelbaar einde hebben en er zit gewoon geen climax in de film. kan bij lange na niet tippen aan Hackers I....
Ja, ik moet nog eens de Soundtrack ergens op MP3 downloaden
Verwijderd
wat bedoel je met dat vissenhoofd?Op dinsdag 17 juli 2001 01:59 schreef Nikel het volgende:
Hackers heeft zwaar bruut roelende muziek.
En helaas dat vissenhoofd...
als je bedoelt wat ik denk dat je bedoelt kan ik niet zeggen dat ik het met je eens ben,
Verwijderd
Off Topic:
Dag BitFreak
't is een tijdje geleden maar ik zie dat je ook nog leeft. 
On Topic:
Ziet er leuk uit en voor diegene die vroeg of ie de letters nog kan zien, ik geloof dat BF daar niet zoveel naar kijkt
Dag BitFreak
On Topic:
Ziet er leuk uit en voor diegene die vroeg of ie de letters nog kan zien, ik geloof dat BF daar niet zoveel naar kijkt
Verwijderd
Lang zo goed niet? Weet je wel hoe slecht Hackers was? Dat was echt erg gewoon .. niet eens komisch.Op dinsdag 17 juli 2001 01:31 schreef Faceoff het volgende:
naja Takedown of hackers II zoals julie zeggen heeft totaal nix te maken met Hackers I en is ook lang zo goed niet. (alhoewel het toch wel een tof filmpje is)
Verwijderd
hackers is n goeie film!, maar hie plaatjes zijn om te
wat een resolutie
!!!!! k zal er van avond betere op zettu(als ik tijd heb)
Tuurlijk leef ik nog... Die Maffia actie van jouw heeft nml. nie gewerktOp dinsdag 17 juli 2001 09:07 schreef willblack het volgende:
Off Topic:
Dag BitFreak't is een tijdje geleden maar ik zie dat je ook nog leeft.
On Topic:
Ennuh, neuh... Kijk ik zowat nooit naar...
dat heb ik al langOp dinsdag 17 juli 2001 02:08 schreef Bitfreak het volgende:
Ja, ik moet nog eens de Soundtrack ergens op MP3 downloaden
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Heb je die ergens op een servertje staan, of link. Zo niet zou je ze willen uppen.Op dinsdag 17 juli 2001 18:27 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
dat heb ik al lang![]()
IDD, Hackers I
verder snap ik nog altijd niet wat ze met Redwood camouflage moeten? Je zit meestal in de stad de compu'en dus Urban-camo lijkt me veel logischer...
Greetzzz, ThaDuck
verder snap ik nog altijd niet wat ze met Redwood camouflage moeten? Je zit meestal in de stad de compu'en dus Urban-camo lijkt me veel logischer...
Greetzzz, ThaDuck
Flap
Erg mooi gedaan !! jammer dat de plaatjes niet super duidelijk zijn
.. neem r eens 1tje (of meer natuurlijk) van wat verder weg .. aak geeft dat een duidelijker beeld
Ik had hem full-screen, maar maak maar betere... Maar ik denk dat jij het grapje wel snapt en dat het niet meer nodig is om nog duidelijkere foto's te maken... Menselijke hersenenen kunnen hem zelf ook wel beetje bijshapen.Op dinsdag 17 juli 2001 22:09 schreef Mafioso het volgende:
Erg mooi gedaan !! jammer dat de plaatjes niet super duidelijk zijn.. neem r eens 1tje (of meer natuurlijk) van wat verder weg .. aak geeft dat een duidelijker beeld
Hackers blijft toch een leuke film. Ja natuurlijk klopt er geen hout van.. maar hoe wil jij het publiek vermaken door ze anderhalf uur lang na een Unix terminal te laten kijken? 
Het verhaal is grappig en ik vind de muziek erg goed (duurste CD die ik ooit gekocht heb, 52 piek toendertijd ofzo.. import).
Het verhaal is grappig en ik vind de muziek erg goed (duurste CD die ik ooit gekocht heb, 52 piek toendertijd ofzo.. import).
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Pagina: 1