Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
PC wordt een min of meer dedicated PC voor iRacing en xPlane 11. Voor nu zal dat zijn met 3 x 27" 1080p monitoren maar de kans is groot dat dit in de nabije toekomst nog gaat wijzigen. Ik wil "VR Ready" zijn met deze build.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet echt een fixed budget, maar richtprijs is €1800,00
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur en monitoren zijn al aanwezig
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD Ryzen geniet mijn voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil, snel en betrouwbaar (maar wie heeft die eisen niet?) Verder wil ik het moederbord en de GPU van hetzelfde merk houden in verband met de looks.
Ga je overklokken?
Jup
Wat verwacht je van ons?[i]
Eigenlijk een laatste check voor ik alles bestel. Wat kan er beter, met name de voeding schijnen wat issues mee te zijn, maar dat geldt voor zover ik begreep voornamelijk icm een 1080Ti.
Dit is wat ikbij elkaar gezocht heb:
PC wordt een min of meer dedicated PC voor iRacing en xPlane 11. Voor nu zal dat zijn met 3 x 27" 1080p monitoren maar de kans is groot dat dit in de nabije toekomst nog gaat wijzigen. Ik wil "VR Ready" zijn met deze build.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet echt een fixed budget, maar richtprijs is €1800,00
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur en monitoren zijn al aanwezig
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD Ryzen geniet mijn voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil, snel en betrouwbaar (maar wie heeft die eisen niet?) Verder wil ik het moederbord en de GPU van hetzelfde merk houden in verband met de looks.
Ga je overklokken?
Jup
Wat verwacht je van ons?[i]
Eigenlijk een laatste check voor ik alles bestel. Wat kan er beter, met name de voeding schijnen wat issues mee te zijn, maar dat geldt voor zover ik begreep voornamelijk icm een 1080Ti.
Dit is wat ikbij elkaar gezocht heb:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed | € 320,- | € 320,- |
| 1 | Asus ROG Strix X470-F GAMING | € 209,- | € 209,- |
| 1 | Asus ROG STRIX-GTX1080-A8G-GAMING | € 655,- | € 655,- |
| 1 | Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Zwart | € 84,- | € 84,- |
| 1 | NZXT Kraken X62 (met AM4 support) | € 150,95 | € 150,95 |
| 1 | G.Skill Ripjaws V F4-3200C14D-16GVK | € 222,49 | € 222,49 |
| 1 | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 80,94 | € 80,94 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 107,95 | € 107,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.830,33 | |