Als ik gewoon lekker een beetje ga rijden op een route (explore the route) en ik activeer de emergency brake, kom ik daarna met geen mogelijkheid meer voor- of achteruit. Vergeet ik wat, of is het een bekend probleem?
wachten tot de politie komt

(heb het spel niet BTW)
(heb het spel niet BTW)
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
ja, nee, inderdaad, jullie hebben gelijk, eerst 112 bellen, dan w8en op de wouten, dan vragen of zij hem deactiveren. 
jongens bedankt!!!
jongens bedankt!!!
Verwijderd
ff serieus want ik heb hetzelfde... wat moet ik doen? heb al menig activity afgebroken vanwege dit.
wat is de toets van de noodrem???Op dinsdag 17 juli 2001 00:05 schreef RefriedNoodle het volgende:
ff serieus want ik heb hetzelfde... wat moet ik doen? heb al menig activity afgebroken vanwege dit.
They made me do it.
Verwijderd
De backspace.Op dinsdag 17 juli 2001 00:06 schreef Smoothy_ het volgende:
wat is de toets van de noodrem???
ctrl + backspace ofOp dinsdag 17 juli 2001 00:07 schreef mandootje het volgende:
[..]
backspace
alt + backspace of
Shift + backspace???
hebbie dat al geprobeerd?
They made me do it.
Yepz, maar dat werkt nietOp dinsdag 17 juli 2001 00:08 schreef Smoothy_ het volgende:
[..]
ctrl + backspace of
alt + backspace of
Shift + backspace???
hebbie dat al geprobeerd?
heb je ALLE toetsen al geprobeerd?????Op dinsdag 17 juli 2001 00:13 schreef mandootje het volgende:
[..]
Yepz, maar dat werkt niet
They made me do it.
Verwijderd
ff trein resetten door op de z te drukken, dan rem eraf, in zn versnelling, gas dr op en gaan met de banaan
Pagina: 1