Hallo mede-tweakers,
ik zou graag een nieuwe pc hebben maar mijn budget is aan de lage kant (300€) zouden jullie me kunnen helpen? Tweedehands mag ook.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
[i]Ik wil gamen, internetten, youtube kijken, websites bouwen etc. Windows 10 64 bit versie.
Wat mag het systeem gaan kosten?
300€ maar als jullie mij aanraden om door te sparen zal het stijgen. Tweedehands mag maar dan moet ik het wel kunnen ophalen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
[i]Ik heb een ouwe pc staan niet veel speciaals aan.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een gehele pc. Van behuizing tot kabels.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Kwaliteitsmerken Geen chinese troep
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
8gb ram, gpu die directX12 kan runnen, verder geen vereisten.
Ga je overklokken?
Als het kan zou ik dat doen
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies, niet zoals je in de mediamarkt krijgt van de duurste zodat de mediamarkt geld pakt maar wat voor mij het beste is binnen het budget.
Alvast bedankt
ik zou graag een nieuwe pc hebben maar mijn budget is aan de lage kant (300€) zouden jullie me kunnen helpen? Tweedehands mag ook.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
[i]Ik wil gamen, internetten, youtube kijken, websites bouwen etc. Windows 10 64 bit versie.
Wat mag het systeem gaan kosten?
300€ maar als jullie mij aanraden om door te sparen zal het stijgen. Tweedehands mag maar dan moet ik het wel kunnen ophalen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
[i]Ik heb een ouwe pc staan niet veel speciaals aan.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een gehele pc. Van behuizing tot kabels.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Kwaliteitsmerken Geen chinese troep
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
8gb ram, gpu die directX12 kan runnen, verder geen vereisten.
Ga je overklokken?
Als het kan zou ik dat doen
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies, niet zoals je in de mediamarkt krijgt van de duurste zodat de mediamarkt geld pakt maar wat voor mij het beste is binnen het budget.
Alvast bedankt
[ Voor 59% gewijzigd door ludonondeju op 08-06-2018 08:43 . Reden: Was not niet compleet ]