Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Schoolwerk, gamen op 1080p 60fps op high hoeft niet ultra voor games van nu en Battlefield V, Fortnite, CS GO,
Wat mag het systeem gaan kosten?
750 euro is de max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een samsung freesync 60Hz monitor en keyboard+muis heb alleen de desktop nodig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alleen de desktop geen monitor of randapparatuur
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag niet al te veel lawaai van de PC
Ga je overklokken?
Mogelijk
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want heb hiervoor alleen maar een Laptop gehad. Advies of betere configuraties hoor ik graag. Dit is mijn 2de post, heb nu meer geld ter beschikking ten opzichte van de vorige. Zou graag AAA games op 1080p 60fps high/ultra willen spelen zonder problemen voor de komende jaren. Voor de rest schoolgebruik. Is 2*4 gb ram ook genoeg of niet?

Schoolwerk, gamen op 1080p 60fps op high hoeft niet ultra voor games van nu en Battlefield V, Fortnite, CS GO,
Wat mag het systeem gaan kosten?
750 euro is de max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een samsung freesync 60Hz monitor en keyboard+muis heb alleen de desktop nodig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alleen de desktop geen monitor of randapparatuur
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag niet al te veel lawaai van de PC
Ga je overklokken?
Mogelijk
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want heb hiervoor alleen maar een Laptop gehad. Advies of betere configuraties hoor ik graag. Dit is mijn 2de post, heb nu meer geld ter beschikking ten opzichte van de vorige. Zou graag AAA games op 1080p 60fps high/ultra willen spelen zonder problemen voor de komende jaren. Voor de rest schoolgebruik. Is 2*4 gb ram ook genoeg of niet?
| # | Product | Prijs | Subtotaal | 
| 1 | Intel Core i5-8400 Boxed | € 179,- | € 179,- | 
| 1 | ASRock H310M-HDV | € 59,- | € 59,- | 
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 6GT OC | € 285,- | € 285,- | 
| 1 | Sharkoon VS4-W Window | € 32,95 | € 32,95 | 
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C4G4D26BFSB | € 81,- | € 81,- | 
| 1 | be quiet! Pure Power 10 CM 400W | € 58,- | € 58,- | 
| 1 | Kingston A400 240GB | € 49,50 | € 49,50 | 
| Bekijk collectie Importeer producten  | Totaal | € 744,45 | |