Asus ROG Zephyrus M GM501GS-XS74

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karnie
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 12-07 22:15
Zijn er mensen die misschien weten wanneer de Asus ROG Zephyurus M GM501GS-XS-74 uit komt in Nederland? Dat is de laptop die op de volgende link staat. Er staat bij: Word verwacht maar ik vroeg me af of mensen al een clue hebben..

pricewatch: Asus Zephyrus GM501G

Met vriendelijke groet,

Mike :)

[ Voor 40% gewijzigd door Karnie op 07-06-2018 20:49 . Reden: info updaten ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Felix!
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08-09 19:58

No one is listening until you fart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karnie
Die had ik dus al gezien maar ik zoek echt specifiek die met 144Hz scherm. Niet met 120Hz. Toch bedankt voor je reactie!

Mvg,

Mike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darthdrinker
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-07 10:25

darthdrinker

HELP!

Helaas is er in Nederland nog steeds niets te vinden over deze laptop. Jammer en het lijkt een beetje een probleem voor alle dunne 1070 Max-Q laptops,ze zijn allemaal erg slecht of niet verkrijgbaar in de EU.
Ik heb inmiddels de vraag over deze specifieke laptop doorgespeeld naar Asus Nederland, zodra ik iets van ze hoor laat ik het hier wel even weten.

Iemand doodmaken met een blije mus.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karnie
darthdrinker schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 10:46:
Helaas is er in Nederland nog steeds niets te vinden over deze laptop. Jammer en het lijkt een beetje een probleem voor alle dunne 1070 Max-Q laptops,ze zijn allemaal erg slecht of niet verkrijgbaar in de EU.
Ik heb inmiddels de vraag over deze specifieke laptop doorgespeeld naar Asus Nederland, zodra ik iets van ze hoor laat ik het hier wel even weten.
ik heb ook al contact gehad met coolblue, bol.com, alternate, BCC, 4Launch en wehkamp. geen 1 gaat deze laptop leveren. Ik weet alleen dat Alternate een variant HAD met 120Hz schermen, waar ik achter kwam toen ik hem net besteld had.

Beste optie nu is kopen van amazon.co.uk met een UK keyboard(want bijna niet verschilt met NL) of importeren uit US (wat eerst mijn plan was) als iemand daar ook aan zit te denken mag je een mailtje sturen ik heb namelijk al zo goed als alles uitgezocht qua kosten. m.karmelk@outlook.com

Ik heb de laptop binnen en nu maar is kijken of ik het 120Hz scherm kan boosten naar een hogere frequentie.

Daarnaast heeft deze laptop een full desktop size gtx 1070 en is de MSI gs65 wel te vinden op bol.com.

[ Voor 4% gewijzigd door Karnie op 19-06-2018 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darthdrinker
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-07 10:25

darthdrinker

HELP!

Super info bedankt voor het delen, dan ga ik er ook geen werk meer van maken. Mijn persoonlijke voorkeur gaat nog steeds uit naar de Razer Blade 15 maar die is al helemaal slecht verkrijgbaar. Nogmaals bedankt en uiteraard ben ik wel erg benieuwd naar jouw ervaringen met deze laptop. Mocht je zin en tijd hebben dan wordt een (korte) review erg gewardeerd doorde hele community denk ik. In ieder geval wens ik je veel plezier met je aankoop! :)

Iemand doodmaken met een blije mus.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karnie
darthdrinker schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 18:58:
Super info bedankt voor het delen, dan ga ik er ook geen werk meer van maken. Mijn persoonlijke voorkeur gaat nog steeds uit naar de Razer Blade 15 maar die is al helemaal slecht verkrijgbaar. Nogmaals bedankt en uiteraard ben ik wel erg benieuwd naar jouw ervaringen met deze laptop. Mocht je zin en tijd hebben dan wordt een (korte) review erg gewardeerd doorde hele community denk ik. In ieder geval wens ik je veel plezier met je aankoop! :)
Ga ik doen na een week of 2.. 3.. wanneer ik hem wat meer gebruikt heb.

Met vriendelijke groet,

Mike :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReflexNL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-02-2019
Volgens Asus NL worden deze eind augustus verwacht.

De versie waar Felix! naar verwijst is volgens mij ook de 144mhz variant, maar klopt de info van Alternate zelf niet. De Zephyrus M is er volgens mij niet in een 120mhz variant.

Deze versie van de Zephyrus heeft ook niet een MAX-Q variant, maar een volwaardige GTX1070 chip. Op mijn wishlist staat deze ook :P
Pagina: 1