Verspringende pagina's

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:08

SomerenV

It's something!

Topicstarter
Met sommige ads heb ik het probleem dat de pagina na het inladen verspringt. Dan wil ik naar beneden scrollen, zie ik een artikel en verspringt de pagina opeens. Hier te zien:

Best irritant omdat je dan weer even moet zoeken waar je precies moet kijken. Is het niet een idee om dit op te lossen met een leeg vlak dat tegelijk met de rest ingeladen wordt? Dan kan daar de advertentie in maar maakt het weinig uit als deze wat later dan de rest ingeladen wordt.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:11

crisp

Devver

Pixelated

Het probkeem is dat we vantevoren niet weten of er een banner wordt geserveerd, en indien dat het geval is hoe groot die is.

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:52

P_Tingen

omdat het KAN

Tja, dit is dus precies een van de redenen waarom mensen adblockers gebruiken. Ik weet het; tweakers moet je eigenlijk whitelisten, maar daar wordt het niet minder irritant van

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:08

SomerenV

It's something!

Topicstarter
crisp schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 20:21:
Het probkeem is dat we vantevoren niet weten of er een banner wordt geserveerd, en indien dat het geval is hoe groot die is.
Is het dan niet een idee om dat in de kiem te smoren? In plaats van random banners van te voren afvangen wat voor banner er geserveerd kan worden. Van mij part blijft die plek leeg als blijkt dat er geen banner komt maar da's beter dan een verspringende pagina.

Ik doe niet moeilijk om reclame en zelfs takeovers vind ik meestal niet zo erg. Maar als een pagina ná het laden opeens verspringt dan krijg ik jeuk. Op bijvoorbeeld Nu.nl is dit ook heel erg. Dan wil je op een artikel klikken verspringt de pagina en klik je op een verkeerde link.
P_Tingen schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 08:12:
Tja, dit is dus precies een van de redenen waarom mensen adblockers gebruiken. Ik weet het; tweakers moet je eigenlijk whitelisten, maar daar wordt het niet minder irritant van
Ja, ik kan dat goed begrijpen. Reclame is prima tot het storend is. En een verspringende pagina is behoorlijk storend.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Meer websites hebben hier last van, dumpert ook, erg irritant.

Misschien toch maar eens adblock gaan installeren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Demonitzu

Incidentele gebruiker

Dit probleem kan je als het goed is met alle Chromium browsers vermijden met de flag: chrome://flags/#enable-scroll-anchor-serialization

TekkenZone - Dutch Tekken Community

Pagina: 1