Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

CS:GO 1000 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 524 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
laat maar

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2018 16:58 ]

Alle reacties

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
En wat heb je zelf al gevonden of samengesteld? Op Tweakers.net wordt best wat eigen inzet verwacht (in de regel wordt hieronder een conceptsysteem verstaan), en zeker met een werkstuk is het niet de bedoeling dat wij dat maar voor je gaan uitwerken.

Om maar een start te geven: Als ik nu een SSD pak, kan ik dan CS:GO spelen? Indien dat niet zo is, wat zou ik dan nog extra nodig hebben?

Verwijderd

Topicstarter
Stoelpoot schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 16:54:
En wat heb je zelf al gevonden of samengesteld? Op Tweakers.net wordt best wat eigen inzet verwacht (in de regel wordt hieronder een conceptsysteem verstaan), en zeker met een werkstuk is het niet de bedoeling dat wij dat maar voor je gaan uitwerken.

Om maar een start te geven: Als ik nu een SSD pak, kan ik dan CS:GO spelen? Indien dat niet zo is, wat zou ik dan nog extra nodig hebben?
-

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2018 17:00 ]

• Glamourt
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-10 12:40
Waarom koop je dan geen kant en klare?

• Voodoo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-11 09:02

Voodoo

Lurker

@TS: Je zegt dat je een goede computer mee wilt nemen in je nieuwe zelfbouw, kun je zeggen wat voor onderdelen in deze pc zitten? Of, als het geen zelfbouw is, bijvoorbeeld de pc specificaties vermelden?

[ Voor 9% gewijzigd door jelle. op 25-08-2021 11:49 . Reden: Username geanonimiseerd op verzoek van TS ]

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:11

Clush

Do as I say...

reviews: Desktop Best Buy Guide - Mei 2018

alsjeblieft.

als je meer info wil zal je zelf ook meer moeite moeten doen.

... not as I do.

• Jeanke117
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 08:35
Verwijderd schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 16:56:
[...]

Er zijn ook mensen die een werkstuk moeten maken, waar ze geen verstand van computer bouwen hebben (waaronder ik).
Voor een werkstuk ga je toch ook informatie zoeken? Anders kan je geen werkstuk maken als je het onderwerp niet snapt.

Verwijderd

Topicstarter
Glamourt schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 16:56:
Waarom koop je dan geen kant en klare?
-

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2018 16:59 ]

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:06
Verwijderd schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 16:57:
[...]

Hallo Glamourt,

Ik moet zelf een computer samenstellen.
Dan is het doel dus dat jij leert hoe je een computer samenstelt. Als wij dat voor je doen heb je er dus niks aan.

Verwijderd

Topicstarter
Oke, laat maar.

Ik zoek wel op een andere website

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2018 16:59 ]

• Glamourt
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-10 12:40
Ah ok misschien is het dan handig om eerst zelf op onderzoek uit te gaan als het een werkstuk is. Je kan beginnen om te kijken wat requirements zijn van CS GO en op het Counterstrike forum staan vast zat topics.

Bijvoorbeeld of CS go meer baat heeft bij snellere cores, of meer cores. Veel brandbreedte of juist snellere clock snelheid. Meeste AMD processors hebben meer cores dan intel processor. AMD videokaarten hebben meer brandbreedte dan Nvidea en Nvidea heeft hogere clocksnelheden.

• Voodoo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-11 09:02

Voodoo

Lurker

Als die andere website een forum is, zou ik je nog mee willen geven je verhaal wat duidelijker uit te werken alvorens je het ergens neerzet. Succes!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 16:56:
[...]

Er zijn ook mensen die een werkstuk moeten maken, waar ze geen verstand van computer bouwen hebben (waaronder ik).
Dat is nog geen reden om aan ons direct advies te vragen over een systeem. Google is je vriend bij dit soort vragen, daar zal je met weinig moeite een lijst vinden met types onderdelen die je nodig zal hebben.

Als je er dan niet uit zou komen qua technische termen, zou je bij ons nog terecht kunnen met een vraagstelling als "Ik moet voor een werkstuk een PC samenstellen, maar ik heb weinig verstand van technische termen. Dit zijn de termen die ik niet begrijp: [...] Kunnen jullie me helpen om de functie van deze onderdelen te begrijpen?"

Een werkstuk is er om te leren. Specifiek om dingen te leren over iets waar je weinig vanaf weet. Op die manier leer je op een goede manier zelfstandig ergens over te leren. Dat is een belangrijke vaardigheid in het bedrijfsleven, dus ik adviseer je echt daar veel aandacht aan te besteden. Ik heb er zelf in het verleden complimenten op gekregen dat ik goed ben in het oriënteren op een bepaald onderwerp.

• Roflzor
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-11 01:34
Het ontgaat mij wat je precies wilt bereiken met dit topic.. Aan de ene kant zeg je dat je een werkstuk moet schrijven en aan de andere kant zeg je dat de PC gebruikt gaat worden voor Chrome en CS:GO.

Moet je nou een werkstuk schrijven over een zelfbouw PC die Chrome en CS:GO kan draaien? 8)7

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-11 21:59

Bolletje

Moderator Harde Waren
dicht
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.