Ik zoek een?
Ik heb een probleem. Als er veel openstaat op mijn computer, dan loopt hij soms vast, en kun je niks meer doen. Ik heb het idee dat het komt door of de HDD waar Windows op staat of de voeding.
Wat is je budget?
Ik wil maximaal €100 euro uitgeven om het probleem op te lossen, als er een nieuwe HHD of voeding of iets anders in moet.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb een lijstje samengesteld van mijn PC. Het is een Medion Akoya P5330 D (De videokaart is veranderd, omdat ik 3 schermen heb en de originele maar met 2 werkt).
Hoe los ik dit probleem op? Weten jullie toevallig een programma om te kijken wat het probleem is?
Ik heb een probleem. Als er veel openstaat op mijn computer, dan loopt hij soms vast, en kun je niks meer doen. Ik heb het idee dat het komt door of de HDD waar Windows op staat of de voeding.
Wat is je budget?
Ik wil maximaal €100 euro uitgeven om het probleem op te lossen, als er een nieuwe HHD of voeding of iets anders in moet.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb een lijstje samengesteld van mijn PC. Het is een Medion Akoya P5330 D (De videokaart is veranderd, omdat ik 3 schermen heb en de originele maar met 2 werkt).
Hoe los ik dit probleem op? Weten jullie toevallig een programma om te kijken wat het probleem is?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 2320 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | MEDIONPC MS-7728 | -- | -- |
| 1 | Gigabyte GeForce GT 730 2GB GDDR5 | € 72,50 | € 72,50 |
| 1 | Seagate Barracuda Green ST2000DL003, 2TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | WD Blue SATA 3 Gb/s, 250GB | € 0,- | € 0,- |
| 2 | Samsung KR M378B5773DH0-CH9 1114 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | TSSTcorp CDDVDW SH-216AB | -- | -- |
| 1 | FSP450-60EMDN | -- | -- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 72,50 | |