Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben er door mijn vorige post achter gekomen dat mijn huidige systeem geen filmpjes van 4k kan afspelen of bewerken. ik ben van plan 2 a 4 keer per jaar een een leuk filmpje te maken van mijn vakantie of motorrijden dat ik maak met de gopro hero 6. in de kwaliteit 4k of 2.7k 60 fps of 120 voor de leuke slomo om dit hierna te kunnen afspelen op een 4k tv. Het programma dat ik wil gebruiken is gewoon het programma van gopro zelf. Wil gewoon simpel wat plakken, knippen, muziek er onder en leuke animatie. Ook wil ik mijn pc gebruiken om een beetje te game af en toe pubg te spelen wat ik nu ook doe (op lage kwaliteit maar dat maakt mijn niet veel uit). Daarnaast gewoon wat studenten dingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil er niet zo veel voor uitgeven en hoop dat ik wat van mijn onderdelen die ik nu heb kan hergebruiken. zelf zat ik rond de 400 euro te denken. Als het goedkoper kan graag.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik hoop dat ik wat kan hergebruiken
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk een nieuwe videokaart en processor nodig te hebben en daarom denk ook een nieuwe moederbord.
aan deze processor zat ik te denken. omdat i5 waarschijnlijk wel nodig is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee alles mag
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee geen wensen
Ga je overklokken?
niet als het niet nodig is
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie kunnen helpen met het zoeken van de juiste onderdelen en me kunnen vertellen of het haalbaar is.
Ik ben er door mijn vorige post achter gekomen dat mijn huidige systeem geen filmpjes van 4k kan afspelen of bewerken. ik ben van plan 2 a 4 keer per jaar een een leuk filmpje te maken van mijn vakantie of motorrijden dat ik maak met de gopro hero 6. in de kwaliteit 4k of 2.7k 60 fps of 120 voor de leuke slomo om dit hierna te kunnen afspelen op een 4k tv. Het programma dat ik wil gebruiken is gewoon het programma van gopro zelf. Wil gewoon simpel wat plakken, knippen, muziek er onder en leuke animatie. Ook wil ik mijn pc gebruiken om een beetje te game af en toe pubg te spelen wat ik nu ook doe (op lage kwaliteit maar dat maakt mijn niet veel uit). Daarnaast gewoon wat studenten dingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil er niet zo veel voor uitgeven en hoop dat ik wat van mijn onderdelen die ik nu heb kan hergebruiken. zelf zat ik rond de 400 euro te denken. Als het goedkoper kan graag.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik hoop dat ik wat kan hergebruiken
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-6300 Black Edition | € 58,50 | € 58,50 |
| 1 | ASRock 970 Extreme4 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Club 3D Radeon HD 7870 XT JokerCard (Tahiti LE) | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 60,98 | € 60,98 |
| 1 | Zalman Z11 Plus | € 63,10 | € 63,10 |
| 1 | Microsoft Windows 8 NL OEM 32/64 bit | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Kingston SSDNow V300 120GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 182,58 | |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk een nieuwe videokaart en processor nodig te hebben en daarom denk ook een nieuwe moederbord.
aan deze processor zat ik te denken. omdat i5 waarschijnlijk wel nodig is.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-8400 Boxed | € 179,- | € 179,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 179,- | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee alles mag
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee geen wensen
Ga je overklokken?
niet als het niet nodig is
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie kunnen helpen met het zoeken van de juiste onderdelen en me kunnen vertellen of het haalbaar is.