Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
99% gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1000 euro. Is geen vast bedrag dus het kan nog schommelen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja ik heb een Gigabyte 1060 6GB voor 275 gekocht. Die heb ik dus al binnen. (Als iemand weet hoe je dat met die prijs aan je wenslijst toevoegd vertel het mij even aub)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
2 TB HDD, 250 GB SSD en 8 GB ram. Ik heb nu nog voor 8 gb ram gekozen omdat ik nu liever het geld bespaar en later de extra 8 gb erbij koop.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor CPU gaat mijn voorkeur uit naar Intel omdat die betere core snelheden hebben dan AMD. Voor de rest maakt het me niet uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil vooral AAA games van afgelopen 5 jaar in high settings spelen. Ook zou ik graag zolang mogelijk doen met deze pc
Ga je overklokken?
Daar twijfel ik dus over. Ik heb geen idee hoe dat moet en hoeveel ik daarvoor extra moet aanschaffen. Er staat op de doos van de 1060 dat die al overclocked is als dat nog uitmaakt.
Wat verwacht je van ons?
Goede laatste adviezen voordat ik ga kopen en bouwen. Ik heb al vaker hier gepost maar zou graag alles zeker weten voordat ik echt ga starten. Oja ik ga waarschijnlijk een monitor tweedehands kopen dat bespaart ook weet heel wat.
99% gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1000 euro. Is geen vast bedrag dus het kan nog schommelen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja ik heb een Gigabyte 1060 6GB voor 275 gekocht. Die heb ik dus al binnen. (Als iemand weet hoe je dat met die prijs aan je wenslijst toevoegd vertel het mij even aub)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
2 TB HDD, 250 GB SSD en 8 GB ram. Ik heb nu nog voor 8 gb ram gekozen omdat ik nu liever het geld bespaar en later de extra 8 gb erbij koop.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor CPU gaat mijn voorkeur uit naar Intel omdat die betere core snelheden hebben dan AMD. Voor de rest maakt het me niet uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil vooral AAA games van afgelopen 5 jaar in high settings spelen. Ook zou ik graag zolang mogelijk doen met deze pc
Ga je overklokken?
Daar twijfel ik dus over. Ik heb geen idee hoe dat moet en hoeveel ik daarvoor extra moet aanschaffen. Er staat op de doos van de 1060 dat die al overclocked is als dat nog uitmaakt.
Wat verwacht je van ons?
Goede laatste adviezen voordat ik ga kopen en bouwen. Ik heb al vaker hier gepost maar zou graag alles zeker weten voordat ik echt ga starten. Oja ik ga waarschijnlijk een monitor tweedehands kopen dat bespaart ook weet heel wat.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-8400 Boxed | € 179,- | € 179,- |
| 1 | MSI B360M Pro-VDH | € 79,50 | € 79,50 |
| 1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 59,95 | € 59,95 |
| 1 | Fractal Design Define C TG | € 84,91 | € 84,91 |
| 1 | Iiyama G-Master Black Hawk G2530HSU-B1 Zwart | € 138,50 | € 138,50 |
| 1 | Cryorig M9i | € 20,79 | € 20,79 |
| 1 | Corsair Gaming K55 RGB (Qwerty US) | € 54,- | € 54,- |
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C4G4D26BFSB | € 81,- | € 81,- |
| 1 | Seasonic Focus Gold 450W | € 65,- | € 65,- |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 250GB | € 66,- | € 66,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 828,65 | |