Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

€1000,- Game Pc

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• MatsLikeABoss
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-11 14:36
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
99% gamen

Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1000 euro. Is geen vast bedrag dus het kan nog schommelen.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja ik heb een Gigabyte 1060 6GB voor 275 gekocht. Die heb ik dus al binnen. (Als iemand weet hoe je dat met die prijs aan je wenslijst toevoegd vertel het mij even aub)

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
2 TB HDD, 250 GB SSD en 8 GB ram. Ik heb nu nog voor 8 gb ram gekozen omdat ik nu liever het geld bespaar en later de extra 8 gb erbij koop.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor CPU gaat mijn voorkeur uit naar Intel omdat die betere core snelheden hebben dan AMD. Voor de rest maakt het me niet uit.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil vooral AAA games van afgelopen 5 jaar in high settings spelen. Ook zou ik graag zolang mogelijk doen met deze pc

Ga je overklokken?
Daar twijfel ik dus over. Ik heb geen idee hoe dat moet en hoeveel ik daarvoor extra moet aanschaffen. Er staat op de doos van de 1060 dat die al overclocked is als dat nog uitmaakt.

Wat verwacht je van ons?
Goede laatste adviezen voordat ik ga kopen en bouwen. Ik heb al vaker hier gepost maar zou graag alles zeker weten voordat ik echt ga starten. Oja ik ga waarschijnlijk een monitor tweedehands kopen dat bespaart ook weet heel wat.

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-8400 Boxed€ 179,-€ 179,-
1MSI B360M Pro-VDH€ 79,50€ 79,50
1Seagate Barracuda, 2TB€ 59,95€ 59,95
1Fractal Design Define C TG€ 84,91€ 84,91
1Iiyama G-Master Black Hawk G2530HSU-B1 Zwart€ 138,50€ 138,50
1Cryorig M9i€ 20,79€ 20,79
1Corsair Gaming K55 RGB (Qwerty US)€ 54,-€ 54,-
1Crucial Ballistix Sport LT BLS2C4G4D26BFSB€ 81,-€ 81,-
1Seasonic Focus Gold 450W€ 65,-€ 65,-
1Crucial MX500 2,5" 250GB€ 66,-€ 66,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 828,65

Alle reacties

• Ballondier
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 24-06 16:29
De cpu en moederbord die je hebt geselecteerd zijn niet geschikt om mee te overclocken. Voor jou wensen is een overclock ook niet nodig.

Je hebt een Freesync monitor geselecteerd. Freesync is een technologie die alleen werkt met een amd graphics card. Je gaat van deze extra feature van je monitor dus geen gebruik kunnen maken met je gtx 1060. Misschien is er een goedkoper model zonder Freesync?

Verder zou ik kijken naar een grotere ssd. 250 gb zit zo vol en een 500 gb model past nog in je budget.

• MatsLikeABoss
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-11 14:36
Ballondier schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 14:35:
De cpu en moederbord die je hebt geselecteerd zijn niet geschikt om mee te overclocken. Voor jou wensen is een overclock ook niet nodig.

Je hebt een Freesync monitor geselecteerd. Freesync is een technologie die alleen werkt met een amd graphics card. Je gaat van deze extra feature van je monitor dus geen gebruik kunnen maken met je gtx 1060. Misschien is er een goedkoper model zonder Freesync?

Verder zou ik kijken naar een grotere ssd. 250 gb zit zo vol en een 500 gb model past nog in je budget.
Bedankt voor de tip! Ik weet eigenlijk niet waarom die monitor nog in mijn lijstje staat maar ik wou dus al een andere kopen op V&A ofzo. Heb jij nog tips waar ik voor moet kijken met een monitor? En ik zou zeker 500 GB in gedachten houden.

• Ballondier
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 24-06 16:29
Het is niet eenvoudig om een monitor aan te bevelen. Er zijn veel aspecten waar je rekening mee moet houden. Het type paneel dat gebruikt is (ips, va of tn, allemaal met eigen voor- en nadelen), de resolutie (1080p, 1440p, 4k, al dan niet in ultrawide variant), de refreshrate (alles van 60hz tot 200+hz), de omvang etc.

Je kan het beste zelf even een middag googlen op de verschillen (zoek bijvoorbeeld op iets als "gaming monitor 2018 buying guide"). Daar heb je meer aan dan een kort (en daarmee onvolledig) advies van een van ons. In zijn algemeenheid kan ik wel adviseren om niet te bezuinigen op je monitor. Waarschijnlijk ga je er langer mee doen dan met je pc.

• Tijmen007
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-11 01:19
Zelf gebruik ik al jaren een 120GB SSD in mijn PC, in tandem met hardeschijven. Zolang je je OS en veelgebruikte programma's op je SSD houdt en de rest op je HDD(s) heb je echt niet snel een ruimte tekort hoor. Dus ook geen spellen op je SSD, want die vreten ruimte. Stel je zou alleen maar singleplayer spellen spelen dan zou ik het nut er van in zien (minder wachten) maar bij de meeste multiplayer spellen die ik speel moet je uberhaupt al op de sloomste lader wachten, dus dan heeft het weinig zin om nog sneller te zijn.

In mijn PC zitten 2 x 1TB schijven, 1 SSD van 120GB en 1 laptop HDD voor dual boot avonturen. Dit bevalt mij prima.

Toevoeging0: Het fijne aan 2 hardeschijven, in mijn geval, is dat je dan ongestoord een spelletje kan spelen vanaf de één hardeschijf terwijl de andere druk bezig is met iets anders.

[ Voor 12% gewijzigd door Tijmen007 op 07-06-2018 16:14 ]