Toon posts:

Beste 49-inch TV onder EUR 1000?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal!

Ik ben al een tijdje opzoek naar een nieuwe TV 49-inch 4K TV, maar ik kom er niet helemaal uit.

Ik wil de TV gebruiken voor films en om te gamen met een PS4. De TV is voor in de woonkamer, waarbij hij op een vrij smalle TV-meubel komt te staan die niet helemaal recht voor de bank staat. Met andere woorden: het zou mooi zijn als ik de TV op dat meubel een beetje schuin zou kunnen neerzetten.

De Samsung UE49MU7000 is nu EUR 699 en volgens mij is dat een goede deal. Door zijn brede pootjes valt hij echter af; ik kan hem dan niet een beetje schuin zetten.

De Samsung UE49MU8000 en NU8000 zijn nu op bepaalde plekken ook vrij goed geprijsd, maar ik zie in reviews dat toch veel geklaagd wordt over de beeldfrequentie van 60Hz bij 49-inch modellen (dat staat fout bij veel webshops zoals Coolblue). Hierdoor zouden bewegingen vaak lelijk op het scherm weergegeven worden.

Mijn vraag is: (1) hoe bezwarend is zo'n frequentie van 60Hz bij die Samsung modellen, en (2) zie ik wellicht een ander goed 49-inch model over het hoofd? Al het advies is welkom!

Alvast veel dank!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeorne
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-09 19:29
Zijn de pootje van die 7000 niet verstelbaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:27

FeaR

In GoT we trust

TB > CEA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jeorne schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 16:42:
Zijn de pootje van die 7000 niet verstelbaar?
Nee, volgens mij niet!