Ik repareer spelcomputers en ben bezig met een Wordpress website *knip spam*
Op deze website wil ik diensten (als product toegevoegd) aanbieden.
Ik heb meerdere websites zoals *niet relevant voor je vraag*
Op zich wil ik op elke website diensten aanbieden van verschillende consoles (ps3, ps4, xbox 360, wii etc.etc.). Alleen de volgorde van de menu's wil ik per website anders hebben.
Dus bij : *snip* a.nl worden eerst de a-dingen getoond.
Bij: *snip* b.nl worden eerst de b-dingen getoond.
Nu weet ik dat ik met een zeer handige plugin genaamd Duplicator (Snap Creek), de site kan clonen naar een andere domeinnaam.
Maar wat ik dus niet wil, is dat wanneer ik een nieuw product aanmaak, ik deze per website moet aanmaken.
Welke tips hebben jullie voor mij hoe ik dit het beste kan aanpakken ? Ik dacht aan iets als Multisite (MU).
Op deze website wil ik diensten (als product toegevoegd) aanbieden.
Ik heb meerdere websites zoals *niet relevant voor je vraag*
Op zich wil ik op elke website diensten aanbieden van verschillende consoles (ps3, ps4, xbox 360, wii etc.etc.). Alleen de volgorde van de menu's wil ik per website anders hebben.
Dus bij : *snip* a.nl worden eerst de a-dingen getoond.
Bij: *snip* b.nl worden eerst de b-dingen getoond.
Nu weet ik dat ik met een zeer handige plugin genaamd Duplicator (Snap Creek), de site kan clonen naar een andere domeinnaam.
Maar wat ik dus niet wil, is dat wanneer ik een nieuw product aanmaak, ik deze per website moet aanmaken.
Welke tips hebben jullie voor mij hoe ik dit het beste kan aanpakken ? Ik dacht aan iets als Multisite (MU).
[ Voor 14% gewijzigd door RobIII op 07-06-2018 12:52 ]