Toon posts:

GT 710m opeens traag?!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste tweakers, laten we eerst beginnen met mijn specs:
asus f552cl-sx268h
i3 3217U
8gb ram
Nvidia GeForce 710M
500gb
windows 8.1

Mijn probleem met deze notebook is dat ik eerst gewoon lekker Csgo kon runnen op 120-130 fps
maar nu heb ik de probleem dat ik nu moet spelen 60-70 fps en ik kan je garanderen dat het niet fijn is als je een hoge fps gewend bent, vroeger hielp het om mijn laptop te resetten en dan kreeg ik mijn oude fps weer terug maar nu blijkt niets meer te helpen, vroeger had ik ook Nvidia experience en die optimaliseerde csgo voor mij om op 120 fps te spelen maar dat werkt nu ook niet meer, ik kan je zeggen dat ik van alles heb geprobeerd :F ;( zoals:
-oudere en nieuwste drivers geinstalleerd
-drivers verwijderen en opnieuw downloaden
-precies de zelfde settings als vroeger in game gezet
-Csgo opnieuw geinstalleerd
-energie beheer op high performance
-nvidia experience gebruikt, en zonder nvidia experience gespeeld.
Ik speelde trouwens csgo altijd met mijn ac adapter om de laptop te voorzien van meer stroom en zo behaalde ik 120-130 fps zonder de adapter kreeg ik maar 40-50 fps, daardoor is mijn accu dood en moet ik altijd met de ac adapter werken op mijn laptop zal dat het misschien zijn? :O
Ik hoop dat jullie hier misschien meer over weten want ben zeker 4 maanden bezig met dit en heb verschillende tutorials gevolgd. ;w ;w ;w ;w ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolko
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 26-09 22:19
Heb je al naar de hitte van de CPU / GPU gekeken? Heb eens een zelfde probleem gehad. na het vervangen van de koelpasta deed hij het weer prima

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Je hebt al veel gedaan om je probleem te doen verhelpen, maar zie niet dat je alles grondig stofvrij hebt gemaakt

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2018 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hackus schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 11:54:
Je hebt al veel gedaan om je probleem te doen verhelpen, maar zie niet dat je alles grondig stofvrij hebt gemaakt
cpu en gpu 88°C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Klopt dat zal ik eens proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
UPDATE,

Heb mijn hele laptop uit elkaar gehaald nieuwe koelpasta, laptop stofvrij gemaakt de temps tijdens het gamen zijn zeker omlaag gegaan 60-65°C :9 maar met de fps is helaas niks mee gebeurd :|. iemand die nog wat weet?
ik weet zeker dat er nog meer kracht in mijn laptop zit maar helaas weet ik niet aan wat het ligt.
Pagina: 1