Toon posts:

ik heb een oude vid card ,r9 200, 2048mb, gddr 5, 1080mhz.

Pagina: 1
Acties:
  • 384 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag ; ik heb een oude vid card ,r9 200, 2048mb, gddr 5, 1080mhz..Kan ik met deze kaart een wide screen monitor aansturen? 29 of zelfs 34 inch
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Beste antwoord (via Verwijderd op 08-06-2018 18:47)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Gedeeltelijk ;)

@Verwijderd aansturen/mogelijkheden ligt aan 2 zaken; welk type aansluiting/kabel tussen GPU en monitor kan liggen en wat de GPU/BIOS maximaal aan resolutie kan uitsturen.

Het laatste vind je waarschijnlijk terug in de handleiding of webpagina van de betreffende fabrikant. Daarna is het kijken/beslissen welke monitor voldoet aan de resolutie.

Let wel, hoe hoger de resolutie wordt, des te lager zal (vaak) je refresh-rate worden alsmede de prestaties in games.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:02

HugoBoss1985

Xenotech

Ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-10 08:14

BiLo

PSN: toiletcleaner

ja, ik denk alleen niet dat je er een spel mee kan spelen, als dat al de bedoeling was. Voor office gebruik geen problemen.

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Gedeeltelijk ;)

@Verwijderd aansturen/mogelijkheden ligt aan 2 zaken; welk type aansluiting/kabel tussen GPU en monitor kan liggen en wat de GPU/BIOS maximaal aan resolutie kan uitsturen.

Het laatste vind je waarschijnlijk terug in de handleiding of webpagina van de betreffende fabrikant. Daarna is het kijken/beslissen welke monitor voldoet aan de resolutie.

Let wel, hoe hoger de resolutie wordt, des te lager zal (vaak) je refresh-rate worden alsmede de prestaties in games.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn huidige kaart ondersteund Max. Resolution: 2560 x 1600. De monitor is 2560 x 1080. Is wel een beetje net aan, beter een kaart kopen min GTX1050TI of GTX 1060 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit is mijn huidige kaart : MSI AMD Radeon R9 270X Gaming 2GB GDDR5 2DVI/HDMI/DisplayPort PCI-Express Video Card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:03

Nemesizz

Untouchable

Verwijderd schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 18:53:
Mijn huidige kaart ondersteund Max. Resolution: 2560 x 1600. De monitor is 2560 x 1080. Is wel een beetje net aan, beter een kaart kopen min GTX1050TI of GTX 1060 ?
Je geeft niet aan wat je met het scherm wil doen. Office taken wil prima (heck, dat kan een antieke GeForce of Radeon nog uit het AGP tijdperk), games...waarschijnlijk niet zo best.

Dus, als het alleen office gebruik is (en internetten en dergelijke) gewoon die Radeon houden die je nu hebt, is meer dan voldoende.

Als het voor gamen is (beetje recente titels althans) is het aan te raden om naar iets snellers te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:30

Bolletje

Moderator Harde Waren
De huidige openingspost is erg summier, maar ook de discussie daarna. Hierom sluit ik het topic.

latuny, probeer alsjeblieft eerst zelf onderzoek te doen, maar als je er dan niet uitkomt, wees dan volledig in je openingspost (bijv. welke hardware je hebt) en wat je al geprobeerd hebt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.