Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop gezocht voor Sims 4

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk internetten en series kijken maar ik wil ook heel graag af en toe de Sims 4 kunnen spelen.

Wat is je budget?
600 euro maar als het ietsjes meer moet zijn is het geen ramp, maar liever niet natuurlijk hehe.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee alleen binnenhuis.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik vind Lenovo wel een fijn merk maar aan de andere kant geef ik ook eerlijk toe dat ik er niet veel verstand van heb en dat ik Lenovo vooral een fijn merk vind omdat mijn huidige laptop het altijd goed deed en die is van Lenovo. Eigenlijk maakt het niet zoveel uit.

Zoals ik al aangaf heb ik heel weinig verstand van computers enz. Ergens ben ik ook bang het niet realistisch is om voor dit geld een laptop te vinden waar ik de Sims 4 op kan draaien.. Ik besef mij heel goed dat ik sowieso niet op de hoogste videokwaliteit kan spelen maar dat vind ik niet erg, zolang het maar goed draait en een beetje aan te zien is. Ik heb nu een Lenovo IdeaPad G50-70 en dat vond ik ook prima qua graphics.

Deze noob had zelf deze laptop gezien https://www3.lenovo.com/n...520-15-Intel/p/81BF00GAMH Help haha wat raden jullie mij aan?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2018 03:08 ]

Alle reacties

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-11 11:45
Om jou snel op deze uur van de nacht nog een antwoord te geven, Tweakers heeft twee maandelijks een best buy guide voor laptops. Voor jou budget is dit geschikt.

reviews: Laptop Best Buy Guide - Juni 2018

Waarschijnlijk kunnen anderen je beter advies geven maar besef dat de laptop die jij hebt gelinkt niet te koop is via de priceguide.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem gezien op de webshop van Lenovo, daar is hij (nog) te koop*. Ik zal je linkje morgen even lezen, thanks. :) Eerst maar eens slapen.

*Of ik kijk niet goed en ben gewoon te moe maar zal morgen dat ook nog even voor de zekerheid nakijken. :D

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-11 13:26
Om de Sims 4 op fullhd op grafische instelling ''Ultra'' zeer soepeltjes te spelen is minstens een Nvidia GTX 850M nodig (nu gelijk aan een GTX 940M of GTX MX150).
Gelukkig vallen die nog onder je budget van 600 euro. Hieronder de opties:
pricewatch: Acer Aspire 5 A515-51G-34VZ

Review over de laptop:
YouTube: A GOOD $600 Gaming Laptop! FINALLY!!!

Mocht er nog iets rek zijn in budget, dan zou dat goed kunnen worden besteed aan een betere CPU en meer opslag:
pricewatch: HP Pavilion 15-ck093nd

of
pricewatch: Acer Aspire A515-51G-5967<-- zelfde als eerste laptop maar met meer opslag en een iets betere processor.

Hiermee kun je je documenten en wellicht meer games in kwijt dan enkel de sims 4.

Edit: Zie dat polopolo150 al een soortgelijk antwoord heeft gegeven.

Verwijderd

Topicstarter
Oh polo ik zie dat je gelijk hebt! Oh damn dacht ik goed had gekeken maar er zit toch verschil in. Pff haha. Ik kan geen andere link vinden van de laptop die ik nu had gezien maar het is deze: https://www3.lenovo.com/n...520-15-Intel/p/81BF00GAMH

Ik ga je linkje morgen checken en oh de andere linkjes die ik nu zie staan ga ik ook checken, bedankt voor de reacties tot nu toe. O+ Nu echt slapen! Iedereen bedankt voor het meedenken.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2018 03:05 ]