Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Zo goedkoop mogelijke case
Wat is je budget?
Ik denk max zo een β¬30
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?[/b]
Nope totaal niet
Specificeer het systeem en de omgeving.
Ik wil eigenlijk een case die stevig is, uiterlijk is totaal niet belangrijk, zolang hij redelijk upgrade mogelijkheid heeft en niet binnen een paar jaar in elkaar valt is het prima.
De reden dat ik zo een goedekope case wil is omdat ik het budget wil pompen in een GPU. Daarnaast nog een klein vraagje, wat is de goedkoopste 1x8gb ram stick met 2666m ? Ik zelf vond de hyper x fury voor β¬100 maar dat was 2x4gb helaas. Als iemand iets weet of advies heeft is het allemaal welkom
Ik zoek een?
Zo goedkoop mogelijke case
Wat is je budget?
Ik denk max zo een β¬30
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?[/b]
Nope totaal niet
Specificeer het systeem en de omgeving.
Ik wil eigenlijk een case die stevig is, uiterlijk is totaal niet belangrijk, zolang hij redelijk upgrade mogelijkheid heeft en niet binnen een paar jaar in elkaar valt is het prima.
De reden dat ik zo een goedekope case wil is omdat ik het budget wil pompen in een GPU. Daarnaast nog een klein vraagje, wat is de goedkoopste 1x8gb ram stick met 2666m ? Ik zelf vond de hyper x fury voor β¬100 maar dat was 2x4gb helaas. Als iemand iets weet of advies heeft is het allemaal welkom