Verwijderd
ten tweede er staat toch een reden bij ??
"beetje onzinnig"
Ik smeek uw pardonOp maandag 16 juli 2001 23:36 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
omdat de admin een stakker is
[forum=10] -> [forum=15]
Klachten/vragen horen in LA
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Verwijderd
ja zo kan die wel weer he ??Op maandag 16 juli 2001 23:36 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
Verwijderd
wie ben jij om mij dat te vertellenOp maandag 16 juli 2001 23:39 schreef mafiasven het volgende:
[..]
ja zo kan die wel weer he ??
maargoed ik zal wel weer veel twiekertjes op hun teentjes trappen ofzo.......... boeie
Als jij het van een gebruiker niet accepteert, dan zeg ik het ook maar eens: zo kan ie wel weer.Op maandag 16 juli 2001 23:42 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
[..]
wie ben jij om mij dat te vertellen
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Verwijderd
kijk wie ben ik om dat te zeggen niemand heb je gelijk in..Op maandag 16 juli 2001 23:42 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
[..]
wie ben jij om mij dat te vertellen
maargoed ik zal wel weer veel twiekertjes op hun teentjes trappen ofzo.......... boeie
maar als je iets ordinairs gaat blaten geef dan ook een reden waarom je dat zegt ipv alleen geblaat
Die neem ik je dus persoonlijk aan en komt in je notes te staan. Die draad ging nergens over, dus die ging dicht. Ter info: ik ben EN geen stakker EN geen admin.Op maandag 16 juli 2001 23:36 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Zozo Traag, je notuleert de laatste tijd nogal wat, huh ?!Op dinsdag 17 juli 2001 07:46 schreef Traag het volgende:
[..]
Die neem ik je dus persoonlijk aan en komt in je notes te staan. Die draad ging nergens over, dus die ging dicht. Ter info: ik ben EN geen stakker EN geen admin.
Verwijderd
Ja, en geef hem eens ongelijk!?!?Op dinsdag 17 juli 2001 16:42 schreef -polle- het volgende:
[..]
Zozo Traag, je notuleert de laatste tijd nogal wat, huh ?!
Als iemand op de man wil spelen kun je zoiets verwachten.
Bericht hierboven
Preventief ruimen die hapOp dinsdag 17 juli 2001 17:50 schreef Floris Diemel het volgende:
Wat een geweldig actie van de "geit"
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik lijk de secretaris welOp dinsdag 17 juli 2001 16:42 schreef -polle- het volgende:
Zozo Traag, je notuleert de laatste tijd nogal wat, huh ?!
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
ik vind eigenlijk wel dat hier een slot op mag
Je haalt me de woorden uit mijn mondOp dinsdag 17 juli 2001 22:38 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
mag ik nog doorzeuren?? of zeg je van "nou is et mooi geweest"
Jeremy Clarkson
Dit topic is gesloten.
![]()