Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peppershade
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 01-09 16:14
Beste mede-tweakers,

Ik ben op zoek naar een nieuwe koptelefoon voor het luisteren van muziek. Nou kwam ik al snel terecht op de Sennheiser PXC 550. Geprijsd op gemiddeld 300 euro, wat overigens veel geld is maar dat heb ik wel over voor iets wat ik dagelijks ga gebruiken. Nu is het wel zo dat hij uit eind 2016 komt. Is het nog steeds relevant om deze koptelefoon nu nog aan te schaffen, en zo niet wat zijn dan goede alternatieven met dezelfde prijscategorie en functies?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddemans
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:53
Toevallig ben ik ook aan het neuzen voor een koptelefoon (bluetooth, noise reduction). Op dit moment zijn dè twee beste modellen de Bose QuietComfort 35 II en de Sony WH1000XM2.

Zie voor een vergelijk bv https://gadgets.ndtv.com/tv/features/bose-qc35-ii-vs-sony-wh-1000xm2-vs-sennheiser-pxc-550-wireless-best-noise-cancellation-headphones-1831877

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:12
Ik heb hem zelf een tijdje geleden gekocht en ik ben er heel erg tevreden mee. Gebruik hem in het vliegtuig en op werk (schepen) en bij lange sessies krijg ik geen last.

Automatisch aan bij uitklappen en de persoonlijke equalizer die je kunt instellen zijn voor mij pluspunten. (Staan mooie reviews op Tweakers)

Ik heb geen ervaring met andere merken overigens :+

Zal je meteen een tip geven, ik heb hem via eglobal central nl gekocht voor 200 euro, hij staat nu weer beschikbaar voor 242 euro. Je mag altijd een pm sturen als je info wilt B)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Laatst online: 14:57

FeaR

In GoT we trust

Peppershade schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 22:34:
Ik ben op zoek naar een nieuwe koptelefoon voor het luisteren van muziek.
Wil je de hoofdtelefoon alleen voor muziek gebruiken of wil je ook echt draadloos en met ANC? Indien het puur voor muziek is zou ik naar andere modellen kijken. Ik heb de Sony gehad, die haast overal als beste uit de test komt, en die is retour omdat hij mij tegen viel. Laatst geen gelijk soort topic geweest, ik zou de search eens gebruiken.

Tevens doen we aankoopadvies in Consumentenelektronica Aankoopadvies, AUD > CEA
jrutgers schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 19:43:
[...]
Deze is bij de ING rente punten winkel €219,- +4000 punten.

vanavond bestellen (tot 22:00 geloof ik) = morgen in huis.
Sony is ook goedkoop te krijgen via ING. Althans, de mijne kwam daar vandaan. Ook tweedehands is de Sony goed te krijgen omdat hij bij enkele producten als gratis product mee werd gegeven.

[ Voor 33% gewijzigd door FeaR op 07-06-2018 19:45 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrutgers
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-06 14:52
Peppershade schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 22:34:
Beste mede-tweakers,

Ik ben op zoek naar een nieuwe koptelefoon voor het luisteren van muziek. Nou kwam ik al snel terecht op de Sennheiser PXC 550. Geprijsd op gemiddeld 300 euro, wat overigens veel geld is maar dat heb ik wel over voor iets wat ik dagelijks ga gebruiken. Nu is het wel zo dat hij uit eind 2016 komt. Is het nog steeds relevant om deze koptelefoon nu nog aan te schaffen, en zo niet wat zijn dan goede alternatieven met dezelfde prijscategorie en functies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peppershade
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 01-09 16:14
eddemans schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 18:53:
Toevallig ben ik ook aan het neuzen voor een koptelefoon (bluetooth, noise reduction). Op dit moment zijn dè twee beste modellen de Bose QuietComfort 35 II en de Sony WH1000XM2.

Zie voor een vergelijk bv https://gadgets.ndtv.com/tv/features/bose-qc35-ii-vs-sony-wh-1000xm2-vs-sennheiser-pxc-550-wireless-best-noise-cancellation-headphones-1831877
De andere 2 zijn ook zeker een goed alternatief maar tot ze ver ben ik wel het meest overtuigd door de PXC 550
LuisjeNL schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 19:30:
Ik heb hem zelf een tijdje geleden gekocht en ik ben er heel erg tevreden mee. Gebruik hem in het vliegtuig en op werk (schepen) en bij lange sessies krijg ik geen last.

Automatisch aan bij uitklappen en de persoonlijke equalizer die je kunt instellen zijn voor mij pluspunten. (Staan mooie reviews op Tweakers)

Ik heb geen ervaring met andere merken overigens :+

Zal je meteen een tip geven, ik heb hem via eglobal central nl gekocht voor 200 euro, hij staat nu weer beschikbaar voor 242 euro. Je mag altijd een pm sturen als je info wilt B)
Bedankt voor het delen van je ervaring, ik heb nu alleen wel gezien dat hij goedkoper is in de ING punten shop.
FeaR schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 19:43:
[...]

Wil je de hoofdtelefoon alleen voor muziek gebruiken of wil je ook echt draadloos en met ANC? Indien het puur voor muziek is zou ik naar andere modellen kijken. Ik heb de Sony gehad, die haast overal als beste uit de test komt, en die is retour omdat hij mij tegen viel. Laatst geen gelijk soort topic geweest, ik zou de search eens gebruiken.

Tevens doen we aankoopadvies in Consumentenelektronica Aankoopadvies, AUD > CEA

[...]

Sony is ook goedkoop te krijgen via ING. Althans, de mijne kwam daar vandaan. Ook tweedehands is de Sony goed te krijgen omdat hij bij enkele producten als gratis product mee werd gegeven.
Niet alleen muziek maar voornamelijk wel, ook gewoon voor een beetje Dumpert kijken ofzo.
jrutgers schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 19:43:
[...]

Hartstikke bedankt voor deze tip, ik ga hem waarschijnlijk dan wel via ING kopen als ze weer leverbaar zijn en ik genoeg punten heb. Ik mis er nu nog 500 ofzo maar ik zag al dat je ze best makkelijk kan verdienen. Ze hebben zeker goede deals :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Laatst online: 14:57

FeaR

In GoT we trust

Peppershade schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 19:58:
[...]

Niet alleen muziek maar voornamelijk wel, ook gewoon voor een beetje Dumpert kijken ofzo.
Mja, dan zou ik geen Bluetooth ANC hoofdtelefoon kopen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddemans
  • Laatst online: 08:53
Peppershade schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 19:58:
Dat is nogal een plotwending!
Maar goeie tip van de Rentepuntenwinkel.
Pagina: 1