Vraag

• dasfrikandel
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-07 00:47
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Vervanging van mijn oneplus 3, zoveel mogelijk bang for Buck. Moet wel tegen een stootje kunnen ( kan worden opgelost eventueel met een otterbox oud). Flagship specs hebben de voorkeur, mits niet extreem duurder.Snelladen is wel een pluspunt.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
600 euro is de max.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Normaal dagelijks gebruik. Liefst android.

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Ik heb zelf de oneplus 6 en de Xiaomi mi8 gevonden. Er is alleen zoveel keuze qua telefoons dat wat tips niet verkeerd zouden zijn :p

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:47
Ik mis iets om je te helpen, want je verteld niet waar het aan moet voldoen, waar je het voor gebruikt, waar je het gebruikt, wat er mis is of mist aan je OP3, en wat je er goed aan beviel, dus beste wat ik kan doen is wat vragen stellen:

1. Ik denk dat de Xiaomi niet standaard met NL taal komt, dat kun je met een rom oplossen, maar wil je dat?
2. Wat houd je tegen gewoon de OP6 te nemen met een Otterbox?
3. Waarom geen Samsung, LG, HTC, Sony, Nokia, etc. in je selectie?

• MarnickS
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21:46
Inderdaad. De Nokia 8 (met flagship specs) kun je voor €350 krijgen, en de Sony Xperia XZ2 Compact heb je ook voor €550. En ook de OP6 is een erg mooi toestel.

• dasfrikandel
swhnld schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 09:29:
Ik mis iets om je te helpen, want je verteld niet waar het aan moet voldoen, waar je het voor gebruikt, waar je het gebruikt, wat er mis is of mist aan je OP3, en wat je er goed aan beviel, dus beste wat ik kan doen is wat vragen stellen:

1. Ik denk dat de Xiaomi niet standaard met NL taal komt, dat kun je met een rom oplossen, maar wil je dat?
2. Wat houd je tegen gewoon de OP6 te nemen met een Otterbox?
3. Waarom geen Samsung, LG, HTC, Sony, Nokia, etc. in je selectie?
Mijn oneplus 3 begint kuurtjes te vertonen ( zeer slechte belkwaliteit, dingetjes verslijten).
Enige wat ik daaraan soms mis is wel wireless charging( maar dit hoeft ook geen punt te zijn).
Ik wil me eerst verder orienteren voordat ik een telefoon koop, vandaar nog geen OP6.
Verder hebben zulke merken altijd wel problemen met update van hun toestellen, of ze zijn gewoon totaal niet bang for buck.

Grootste nadeel van oneplus vind ik wel dat ze blijven zweren bij een 3000 MaH batterij, ik zou liever een grotere batterij zien.

[ Voor 6% gewijzigd door dasfrikandel op 07-06-2018 20:04 ]

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:47
Nokia 7 plus, of Nokia 8 Sirocco zou ik naar kijken, Android one met 3 jaar gegarandeerd updates en 2 upgrades (dus tot en met Android 10). Met name 7 plus heeft 3800 accu.

• dasfrikandel
swhnld schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 08:05:
Nokia 7 plus, of Nokia 8 Sirocco zou ik naar kijken, Android one met 3 jaar gegarandeerd updates en 2 upgrades (dus tot en met Android 10). Met name 7 plus heeft 3800 accu.
Nokia 8 Sirocco valt sws af, voor de specs die je krijgt is 700 euro wel ergg duur.
Nokia 7 plus staat sws op het lijstje! Bedankt voor de tip!
Pagina: 1