Hallo
Mijn pc start moet op na een nieuwe videokaart erin te stoppen,
hierbij krijg ik wel beeld van Acer mijn moederbord te zien, waarop volgt een piep en daarna zwart beeld krijg met een lijntje van als je iets type...
Dit met het videokaart msi gt 710, hiervoor heeft een gtx 645 4gb erin gezeten.. die is kapot gegaan.
de videokaart krijgt wel stroom en geeft wel beeld, maar de pc start niet verder naar windows..
na paar keer erin eruit gehaalt om toch te kijken waar het aan lag, gaf de pc met de videokaart erin 1beep en daarna 2korte beeps. hierna niet meer geprobeert, de volgende dag toch maar weer proberen, hiermee kreeg ik weer de acer moederbord logo te zien.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Intel Core i7 (3rd Gen) 3770 / 3.4 GHz (Acer predator g3620)
3.9 GHz
Quad-Core
Intel B75 Express
8gb Ram
DDR3 SDRAM
Graphics Controller
Form Factor
plug-in card
Interface Type
PCI Express x16
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
bios update: dit lukt niet, ik kan de foutmelding ook niet screenshotten gaat veel te snel
pc alles los gekoppelt en alleen hdd en videokaart draaien lukt ook niet,
gt710 drivers gedownload waarop het programma na een videokaart zoekt om te downloaden(lukt natuurlijk niet omdat die er niet in zit)
voeding is 500w daar kan het ook niet aanliggen, heb de video kaart in een andere pc gedaan met een voeding van 360w en daar doet ie het wel op.
ik hoop dat er een oplossing hiervoor gevonden kan worden.
alvast bedankt voor de hulp!
Mijn pc start moet op na een nieuwe videokaart erin te stoppen,
hierbij krijg ik wel beeld van Acer mijn moederbord te zien, waarop volgt een piep en daarna zwart beeld krijg met een lijntje van als je iets type...
Dit met het videokaart msi gt 710, hiervoor heeft een gtx 645 4gb erin gezeten.. die is kapot gegaan.
de videokaart krijgt wel stroom en geeft wel beeld, maar de pc start niet verder naar windows..
na paar keer erin eruit gehaalt om toch te kijken waar het aan lag, gaf de pc met de videokaart erin 1beep en daarna 2korte beeps. hierna niet meer geprobeert, de volgende dag toch maar weer proberen, hiermee kreeg ik weer de acer moederbord logo te zien.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Intel Core i7 (3rd Gen) 3770 / 3.4 GHz (Acer predator g3620)
3.9 GHz
Quad-Core
Intel B75 Express
8gb Ram
DDR3 SDRAM
Graphics Controller
Form Factor
plug-in card
Interface Type
PCI Express x16
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
bios update: dit lukt niet, ik kan de foutmelding ook niet screenshotten gaat veel te snel
pc alles los gekoppelt en alleen hdd en videokaart draaien lukt ook niet,
gt710 drivers gedownload waarop het programma na een videokaart zoekt om te downloaden(lukt natuurlijk niet omdat die er niet in zit)
voeding is 500w daar kan het ook niet aanliggen, heb de video kaart in een andere pc gedaan met een voeding van 360w en daar doet ie het wel op.
ik hoop dat er een oplossing hiervoor gevonden kan worden.
alvast bedankt voor de hulp!