Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

is dit comptibable met elkaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 352 views

Vraag

• Mathijs de laat
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 16-01 19:18
dit is mijn current build, wil hem zsm gaan bestellen. maar werke alle items met elkaar?

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i7-8700 Boxed€ 269,-€ 269,-
1MSI Z370 Tomahawk€ 136,90€ 136,90
1Gigabyte GeForce GTX 1070 WINDFORCE OC 8GB (rev. 2.0)€ 451,95€ 451,95
1Seagate Barracuda, 3TB€ 81,-€ 81,-
1Sharkoon TG5 RGB€ 84,95€ 84,95
1G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB€ 174,95€ 174,95
1be quiet! Pure Power 10 600W€ 73,26€ 73,26
1Samsung 860 EVO 250GB€ 68,95€ 68,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.340,96

Alle reacties

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 19:58
Ja, maar een goede samenstelling is het niet.

• neokarasu
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Ik raad je aan om je onderbouwing/overweging voor deze specifieke onderdelen (per onderdeel) eens nader toe te lichten met ook een vermelding wat het doel van de PC gaat zijn. Dan kunnen mensen je wellicht met advies helpen.

Want zoals Uszka al meldt: het gaat werken maar is zeker geen handige samenstelling.

In the land of the blind, the one-eyed man is king.

• Mathijs de laat
de i7 omdat die mooi naar 4,6gh kan zonder oc maar met een boost wat die automatisch doet.
msi tomohawk werd mij aangeraden met de gtx1070
gtx1070 iseen goede grafische kaart voor gamen
3tb voor al mijn bestanden groter zal ik echt niet nodig hebben
sharkoon vind een mooie case, tempered glas is mooi en wat cabel management
16gb ram omdat deze ook 3200mh/s, werd me ook aangeraden omdat ik eerst 2400 had
de psu is 600 voor als ik nog verder wil upgraden.
250 gb ssd voor vooral het systeem en andere programma's, misschien 1-2games.

ga er vooral mee gamen

• dennis_rsb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:29
Mathijs de laat schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 20:18:
de i7 omdat die mooi naar 4,6gh kan zonder oc maar met een boost wat die automatisch doet.
msi tomohawk werd mij aangeraden met de gtx1070
gtx1070 iseen goede grafische kaart voor gamen
3tb voor al mijn bestanden groter zal ik echt niet nodig hebben
sharkoon vind een mooie case, tempered glas is mooi en wat cabel management
16gb ram omdat deze ook 3200mh/s, werd me ook aangeraden omdat ik eerst 2400 had
de psu is 600 voor als ik nog verder wil upgraden.
250 gb ssd voor vooral het systeem en andere programma's, misschien 1-2games.

ga er vooral mee gamen
Mathijs, je komt gewoon met te weinig info. Zeker in eerste instantie..

Je hebt een non-K cpu, dus een die je niet kan overklokken. Je hebt een moederbord waar je wel mee kan overklokken. M.a.w. je hebt een duurder moederbord dan noodzakelijk, omdat je niet gaat overklokken (daar is deze cpu ook niet geschikt voor trouwens)

Die 1070 zal op veel vlakken wel voldoen. Maar op welke resolutie en framerate wil je gamen? Daar hangt ook de keuze van je cpu en gpu vanaf.

En eigenlijk is die 600 watt voeding ook overdreven. Hoewel het niet erg is, dan heb je altijd nog ruimte als je in de toekomst een andere GPU zou willen kopen.

p.s. tipje van mij: kijk ook even of je gpu past qua lengte in je kast. Ik heb nu even geen zin om dit op te zoeken. Maar ik heb dat opgezocht van mijn kast voordat ik een GPU ging kopen, en dat is maar goed ook, want de 1060 van msi pastte niet zag ik aan de afmetingen. Toen heb ik de gigabyte variant genomen. Dus check alles ff goed, voordat je onnodig geld kwijt raakt.

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 19:58
2666 of 3200 maakt bij Intel weinig uit. Stop er een knap B360 bord in met 2666 MT/s ram.
Voeding heb je aan 450w genoeg. Neem een Bitfenix Formula Gold 450w waarmee je de beste voeding in die prijsklasse hebt.
Met bovenstaande heb je budget voor een 500 GB ssd want hoe meer games op de ssd kunnen hoe beter. Lekkere korte laadtijden.

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:35
Als je ons geen informatie geeft, waar om gevraagd wordt als je een topic opent, dan is het wat lastig om een goed antwoord te geven.

Ja, hier kun je zeker Patience op spelen op 800*600!?

En waarom ben je niet verder gegaan in het topic dat je al had aangemaakt? Daar staat nog meer info in dan in dit topic, ook al mist daar ook wat je er precies mee wilt doen en op welke resolutie.

is mijn build balanced of zijn bepaalde delen te goed

• Mathijs de laat
oke, de games die ik ga spelen zijn vooral: pubg, overwatch, csgo dark souls 3, rocket league, fallout, doom en modded skyrim,
framerate doe ik zo hoog mogelijk(60+ probeer ik in ieder geval naar te streven). settings ook zo hoog mogelijk
ik heb al 2 beeldschermen van 144hz 1080p. beide hebben geen freesync of g-sync.
graag zou ik de 600watt behouden, zou van pas kunnen komen bij upgraden. zal wel even zoeken naar een andere processor of moederbord. als bij intel ram 2666mt en 3200mt niet uitmaakt zal ik die ook weer terug veranderen.

• jugger naut
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:09
Ik zie dat het moederbord een m.2 slot heeft, misschien eens kijken naar een nvme ssd, kost volgens mij niet bijzonder veel meer toen ik voor het laatst keek, maar heeft ongeveer 3x de prestaties van een sata ssd.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:34

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit kan prima verder in is mijn build balanced of zijn bepaalde delen te goed. Een topic dat niet voldoet aan de eisen terwijl je al een topic hebt lopen is niet de bedoeling. Dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.