Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 68616c6c6f
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 01-02-2023
Ik ben een jongen van 16 jaar en ben op zoek naar een bijbaan. Nu heb ik van m'n klasgenoot gehoord dat hij een bijbaantje heeft als webdesigner. Het grappige is dat hij ook nog eens thuis werkt. Ik heb zelf even snel het internet afgespeurd maar kon niet echt iets vinden. Naar mijn weten heb ik voldoende kennis over HTML en CSS; En weet ik wel hoe je met een computer om moet gaan (Welke jongeren niet tegenwoordig?). Ik wil vooral zo'n bijbaantje omdat ik het interessant en leuk vind. Daarnaast is het een leuke start voor de carrière die ik wil. Heeft iemand misschien enig idee waar ik kan zoeken? Zou een LinkedIn profiel bijvoorbeeld helpen? Of klinkt dat zwaar overdreven?

Bedankt! :)

malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
“Bijbaantje” .... ik denk eerder een soort 0 uren/ambulant contract (als dit nog bestaat) om adhoc/remote wat content in een CMS te rammen en wellicht een paar templates in te richten voor een lokaal IT bedrijfje dat te kneuterig is om hiervoor echt personeel voor in te huren....

16 jaar webdesigner, bijbaan, remote werk, lijkt me erg onwaarschijnlijk maar Google eens op ICT, Webdesign, marketing bedrijfjes bij jou in de buurt en mail die eens met de vraag of ze soms nog iemand kunnen gebruiken die, al dan niet buiten werktijd/incidenteel,wat handarbeid/typewerk, voor ze kan doen met een entry level IT/web achtergrond ? Je weet maar nooit.

Als je het netjes en duidelijk vraagt, zonder verplichting, aangeeft dat je beschikbaar bent voor eventuele klusjes en je beseft dat dit incidenteel kan zijn, dan zullen er best bedrijven zijn die jouw gegevens bewaren als er weer eens een klusje voorbij komt

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 68616c6c6f
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 01-02-2023
Breezers schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 18:22:
“Bijbaantje” .... ik denk eerder een soort 0 uren/ambulant contract (als dit nog bestaat) om adhoc/remote wat content in een CMS te rammen en wellicht een paar templates in te richten voor een lokaal IT bedrijfje dat te kneuterig is om hiervoor echt personeel voor in te huren....

16 jaar webdesigner, bijbaan, remote werk, lijkt me erg onwaarschijnlijk maar Google eens op ICT, Webdesign, marketing bedrijfjes bij jou in de buurt en mail die eens met de vraag of ze soms nog iemand kunnen gebruiken die, al dan niet buiten werktijd/incidenteel,wat handarbeid/typewerk, voor ze kan doen met een entry level IT/web achtergrond ? Je weet maar nooit.

Als je het netjes en duidelijk vraagt, zonder verplichting, aangeeft dat je beschikbaar bent voor eventuele klusjes en je beseft dat dit incidenteel kan zijn, dan zullen er best bedrijven zijn die jouw gegevens bewaren als er weer eens een klusje voorbij komt
Hallo, bedankt voor je antwoord. Het is gewoon een echt baantje. Hij zegt dat hij 8 euro p/u verdient door de design van websites te maken voor klanten van het bedrijf. Verder bedankt voor het advies. Ik ga er mee aan de slag.

malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 21:46

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Dan vraag je hem waar hij werkt? Wellicht hebben ze nog meer mensen nodig :)

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyfox
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-09 21:02

Greyfox

MSX rulez

Heb je een portfolio?
Dan kun je laten zien wat je kunt.

MSX 2 rulez more