Chello aanvragen

Pagina: 1
Acties:

• lost95
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:58
Ik heb dan uiteindelijk toch chello aangevraagd, netjes een mail gekregen met daarin de mededeling dat er binnenkort contact met me opgenomen zou worden voor een afspraak. Na een dag of 4 niks gehoord, dus ik met chello bellen: "Het kan een paar dagen duren". Inmiddels 9 dagen voorbij en nog steeds niks? Kan iemand mij vertellen hoe lang het duurt voor ze zo'n afspraak maken? (en hoe lang het dan nog duurt voor je daadwerkelijk wordt aangesloten?)

Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 23:15 schreef lost95 het volgende:
Ik heb dan uiteindelijk toch chello aangevraagd, netjes een mail gekregen met daarin de mededeling dat er binnenkort contact met me opgenomen zou worden voor een afspraak. Na een dag of 4 niks gehoord, dus ik met chello bellen: "Het kan een paar dagen duren". Inmiddels 9 dagen voorbij en nog steeds niks? Kan iemand mij vertellen hoe lang het duurt voor ze zo'n afspraak maken? (en hoe lang het dan nog duurt voor je daadwerkelijk wordt aangesloten?)
ik heb het anderhalf jaar geleden schriftelijk aangevraagd diezelfde week belden ze nog om een afspraak te maken maar verschilt echt per regio

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

Heb hetzelfde meegemaakt... :r

Paar maanden geleden chello aangevraagd, netjes na een week een welkomstbrief gekregen met de algemene voorwaarden.
In die brief stond dat ik spoedig (!) gebeld zou worden voor een installatie afspraak...

Na 1,5 maand kwam er een goser van UPC aan de duur om diensten aan te smeren, waaronder Chello...
Ik uitgelegd dat ik nog steeds nix gehoord heb en of hij wat kon doen...
Geen probleem, dezelfde dag nog een afspraak gemaakt; 19 mei zouden ze komen...

19 mei, 18:00u, en niemand langesgeweest :(
Chelle helpdesk gebeld, na 15 minuten werd er opgenomen, werd wat heen en weer geswitched tussen afdelingen om uiteindelijk te horen te krijgen dat ik bij een afdeling moest zijn waar ze me niet naar door konden verbinden, maar waarheen ik zelf via het zelfde helpdesknummer naartoe moest bellen... :? :r
Zo gezegd, zo gedaan, na 5 (!) minuten kwam ik zomaar in 1 keer bij de juiste afdeling terecht, waar ze me vertelden dat ze me alsnog terug zouden bellen (don't call us, we call you :r ), en ik kreeg ook nog ? 50,-- als afkoopsom...

Tot nu toe nog steeds nog gehoord, maar mijn buurman is sinds kort wel aangesloten (ging in een vloek en een zucht :? ), en we hebben dus maar een netwerkje aangelegd >:) ...

Mijn advies: zoek ook een buurman met internet en leg een netwerkje aan... veel gemakkelijker... >:)

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Kennelijk verschilt dit nogal op verschillende plaatsen. Hier is de normale gang van zaken dat wanneer je het aanvraagt via internet, dan krijg je een mail terug, waarin staat dat ze je bellen, of een pakket sturen. Als je het pakket krijgt kan je daarmee je aanvraag schriftelijk doen, en anders wordt je binnen 1 of 2 weken gebeld. Misschien kan je ook gewoon de helpdesk bellen om het aan te vragen, en dan erbij zeggen dat het op de normale manier niet goed ging en dat je er genoeg van hebt.

Als ze je steeds doorverwijzen en zeggen dat de fout bij jou ligt, gewoon door blijven zeuren aan de telefoon. Net zo lang tot je zeker weet dat ze jouw aanvraag hebben staan.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

NOOOOOOIT via email aanvragen. Gewoon telefonisch regelen.

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:49
Gewoon de 'call me now' button gebruiken en je kan meteen een afspraak laten maken (je wordt dan automatisch binnen enkele seconden opgebeld).
Chello neemt het echter niet zo nauw met het nakomen van afspraken, dus houdt er rekening mee dat je een dag voor niks vrij neemt. Je krijgt dan wel 50,= 'vergoeding' voor het niet op komen dagen (en nee, dat is niet eens per uur)

Maar goed, nu het eenmaal werkt wil ik nooit meer terug naar KPN :)

• lost95
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:58
Op dinsdag 17 juli 2001 18:15 schreef Coen het volgende:
NOOOOOOIT via email aanvragen. Gewoon telefonisch regelen.
Das duidelijk. Ik heb het nu (lees: vorige week) via de dealer zo'n formulier ingevuld en een afspraak gemaakt. Vandaag kreeg ik een bevestigingbrief van Chello. Enige jammere is dat ze het pas op 30 augustus komen installeren, maarja je kan niet alles hebben.

Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.

Pagina: 1