Toon posts:

PostNL levert bij buren af :S

Pagina: 1
Acties:
  • 7.469 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Volgens de website van PostNL mogen ze alleen pakketjes bij je buren afleveren als jij goedkeuring hiervoor geeft en anders niet.

Maar in de praktijk merk ik andersom. Alles wat een handtekening vereist word bij de buren afgeleverd. Zonder handtekening nog wel! Of de handtekening van mijn buurman.

Ik heb dure merk spullen gekocht zonder neutrale doosbehuizing waardoor je kan zien dat het dure meuk is. Gelukkig heb ik geen slechte banden met mijn buren en is me nog niks overkomen maar ik vind dit qua gevoel niet fijn.

Met PostNL schiet ik geen meter op. Mag dit uberhaupt wel?

Enja PostNL gaat zeggen eigenschuld dikke buld. We zien een handtekening doei...

Wat gebeurd er als een buurman verder op zegt "ik heb niks ontvangen" terwijl hij het wel heeft ontvangen. Volgens PostNL is het "afgeleverd met handtekening" en staat nergens dat het bij de buren is gedropt.

Wat denken jullie hierover? Hebben jullie wel eens problemen gehad met PostNL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Nee, het mag niet maar het gebeurd wel heel veel. Zo'n postbezorger die vaak ZZP'er is moet zoveel mogelijk pakketjes afleveren op een dag want hij krijgt geen geld voor een niet bezorgd pakket. Dan snijden ze af en toe wat bochtjes af ja om hun doel te bereiken.

Heel technisch gezien is het zetten van een handtekening van iemand anders valsheid in geschrifte maar dat lijkt ze niet veel uit te maken als je de vele verhalen zo leest.

[ Voor 25% gewijzigd door Gunner op 06-06-2018 15:25 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dit is in eerste instantie niet jouw probleem maar het probleem van de verzendende partij. Immers als het pakje onverhoopt niet aankomt bij jou zullen zij het moeten oplossen. En het feit dat ze nog steeds gebruik maken van de diensten van PostNL geeft aan dat het blijkbaar toch vaker goed gaat dan fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 25-07 15:06
Ik heb het ook wel eens gehad en een klacht ingediend. Is heel kinderachtig maar ik was er echt niet blij mee. Verder laat ik het zoveel mogelijk op een postpunt bezorgen. Of bij -de buren- waar ik het dan zelf kan ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Gelukkig heb jij met PostNL niks te maken. Jij bent ook geen klant van PostNL als bij jou wordt bezorgd.

Jij hebt een overeenkomst met de verkoper. Die verkoper heeft een overeenkomst met PostNL. Als PostNL dan niet levert (bij de buren = niet bij jou = niet geleverd) is de verkoper aansprakelijk. Zodra PostNL dan logischerwijs geen correcte handtekening kan overhandigen, staat de verkoper heel zwak om aan te tonen dat het wel is bezorgd.

Het verbaast me eerlijk gezegd dat hier niet vaker misbruik van wordt gemaakt. Het is best makkelijk om na een lakse bezorging te zeggen "Ja is niet bezorgd, geen handtekening van mij..." en dan een dubbel product te incasseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:54
Als de afzender niet voor "Alleen huisadres" heeft gekozen dat mag PostNL ze gewoon bij de buren leveren (link).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Clush

Do as I say...

Verwijderd schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 15:22:
Volgens de website van PostNL mogen ze alleen pakketjes bij je buren afleveren als jij goedkeuring hiervoor geeft en anders niet.
Dit mag altijd, tenzij de verzender expliciet aangeeft dat dit niet mag. Handtekening van de buren is ook geen probleem.

Er zijn wel verzendopties zoals alleen huisadres en handtekening alleen met identificatie, maar dat zie je eigenlijk alleen bij bankpasjes enzo die met de post gaan.
Stoelpoot schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 15:28:
(bij de buren = niet bij jou = niet geleverd)
Zo werkt dat niet. 'Bij de buren' is gewoon een geldige bezorgoptie. En gelukkig maar, de meeste mensen zijn hartstikke blij om iets bij de buren te kunnen ophalen ipv zelf voor het raam zitten te wachten.

[ Voor 43% gewijzigd door Clush op 06-06-2018 15:37 ]

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:26
Is het niet mogelijk om het af te halen bij een postkantoor vlakbij? Als je kennelijk vaak niet thuis bent lijkt dat me een stuk veiliger.

Volgens de wet is het niet jouw probleem als de buren het verduisteren, maar zie je geld maar eens terug te krijgen binnen een paar weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Hebben jullie wel eens problemen gehad met PostNL?
Als dat geen stormvloed aan reacties oplevert weet ik het niet meer :+

Even een paar ervaringen:

- Cursus onder rembours besteld, netjes betaald aan bezorger, strookje van roze rembours acceptgiro ontvangen.
Heeeeeele tijd later kreeg ik een claim van PostNL: ik zou niet betaald hebben, of ik het per ommegaande wilde overmaken + rente |:(
Ja dikke doei, ik had bewijs dat ik wel betaald had, dus zoek het uit met jullie administratie/bezorger ;w

- Halterstang besteld (lengte 1m20, gewicht 10kg), wordt nooit afgeleverd, spoorloos verdwenen :? , ook na intern onderzoek.
Winkel zag de bui al hangen voordat het onderzoek afgerond was en stuurde vrij vlot een andere.

- Bestel voor een redelijk bedrag aan spullen, laat het aangetekend verzenden (en "geen aflevering bij buren" vermelden), en wacht af.
Gaan de bezorgers net staken dus bezorging werd uitgesteld.
Maar ja, toen was er net niemand thuis dus loop de bezorger mis. Zit wel briefje in de bus met "afgeleverd bij buren".
Uh say what? Dat wilde ik juist niet?
Ik bel bij buurman aan, geen gehoor; maar de glazen portiekdeur staat open en ik zie daar de dozen staan met mijn naam en adres erop...
Log in bij PostNL om te zien wie er dan getekend had, is de handtekening "Bezorgd bij buren" :X

Dat zelf tekenen door de bezorger en het pakket in een niet-afgesloten portiek te leggen blijkt een terugkerend thema te worden dus sindsdien laat ik alles bij het postkantoor afleveren of ik haal het zelf op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
HallonRubus schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 15:33:
Is het niet mogelijk om het af te halen bij een postkantoor vlakbij? Als je kennelijk vaak niet thuis bent lijkt dat me een stuk veiliger.

Volgens de wet is het niet jouw probleem als de buren het verduisteren, maar zie je geld maar eens terug te krijgen binnen een paar weken.
In mijn optiek: Als ik een product bestel en niet binnen een paar weken vervanging kan voorschieten, kan ik het product niet betalen. Uiteraard met uitzonderingen, maar in dat geval zal ik ook bereid zijn extra kosten te maken voor gegarandeerd transport.

Als ik dus een laptop bestel, die wordt door de buren verduisterd, dan laat ik gewoon 2 weken aflopen, stel ik een ingebrekestelling op (meeste webshops adverteren met <2 dagen, dus niet meer dan redelijk als ze geen problemen hadden met het versturen), en dan heb ik binnen 2 weken of m'n product, of m'n geld.

Hoewel ik meestal gewoon bij Coolblue bestel, die bussen kloppen altijd wel :+
Clush schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 15:31:

[...]

Zo werkt dat niet. 'Bij de buren' is gewoon een geldige bezorgoptie. En gelukkig maar, de meeste mensen zijn hartstikke blij om iets bij de buren te kunnen ophalen ipv zelf voor het raam zitten te wachten.
Dat kan, maar hoeft niet. Dan moet er met de verkoper (meestal webwinkel) overeen zijn gekomen dat dit ook geld als 'geleverd'. Anders is de verkoper in gebreke omdat zij niet heeft geleverd. Hoe ze leveren maakt vrij weinig uit, al gooit een ooievaar het door m'n schoorsteen. Of ze laten de Olympische vlamloper een omweg langs mijn huis maken.

Zolang ik geen deugdelijk product in m'n handen heb, heeft de verkoper nog niet geleverd en hebben ze dat nog steeds te doen. En hoe ze leveren mag me worst wezen.

[ Voor 28% gewijzigd door Stoelpoot op 06-06-2018 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:18
Wanneer het erger wordt is wanneer er bij de zending staat: "Voor ontvangst van uw pakket is een handtekening vereist" én "Dit pakket mag alleen worden bezorgd bij de geadresseerde."

Ik kom thuis, briefje in de bus dat het bij de buren is bezorgd, incl. de niet legitieme handtekening die in de track & trace terug te vinden was :/. Dat was overigens gisteren. Bijzonder dat ik nu dit topic hier tegenkom :+

[ Voor 10% gewijzigd door ksborg op 06-06-2018 15:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Clush schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 15:31:
[...]

Dit mag altijd, tenzij de verzender expliciet aangeeft dat dit niet mag. Handtekening van de buren is ook geen probleem.

Er zijn wel verzendopties zoals alleen huisadres en handtekening alleen met identificatie, maar dat zie je eigenlijk alleen bij bankpasjes enzo die met de post gaan.

[...]

Bij de winkel waar je op iets besteld kan je niet aangeven van "aub niet bij de buren bezorgen". Die letten daar niet op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 09:14
Gewoon op de website van PostNL:

Niet thuis bij eerste bezorgpoging

Dan probeert de bezorger uw pakket af te geven bij de buren (alleen met toestemming van de afzender). Lukt dit niet, dan laat de bezorger een kaartje met een ‘niet-thuiscode’ bij u achter. Met deze code kunt u een nieuw bezorgmoment kiezen. Dit kan tot 22.00 uur. Als u niets doet, komen we op de volgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag) nog een keer bij u langs.

En inderdaad moet je als verzender aangeven dat bovenstaande niet mag en dan kun je ook nog strikter door het 'in persoon' te laten bezorgen. Dan mag alleen de persoon zelf met een geldige legitimatie het aannemen. Een huisgenoot niet. Gewoonlijk alleen bij bankpassen e.d. inderdaad.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeHoDo
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-09 20:48
Jij, als besteller online, geeft toch opdracht om een pakketje te ontvangen op huisnummer 10.
Als PostNL deze dan zomaar bezorgt op nummer 9 of andere nummer, dan is de opdracht toch mislukt.
Indien de buurman het pakket niet wilt geven, dan is PostNL cq. de webshop toch verantwoordelijk.

Het zou altijd moeten zijn: nooit bezorgen bij buren, mits dit bij de bestelling is aangegeven dat het wel bij de buren mag.

PSN: plexforce (ps4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
Zou je misschien wel willen maar ik denk dat de prijs dan omhoog gaat. Nu kost het pak en beet totaal een minuut of 5 om een bestelpoging via de buren te doen en heb je misschien 50% kans dat je "er van af" bent.

Dan zou hij het pakje bij geen gehoor weer een groot deel van het logistieke proces moeten volgen.
  • Terug naar distributiekantoor
  • Scannen
  • opslaan
  • volgende dag:
  • Sortering op volgorde voor die wijk
  • scannen
  • bezorgpoging

[ Voor 8% gewijzigd door winwiz op 06-06-2018 15:55 ]

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Verwijderd Shopping Forum

Hier staan veel topics met antwoorden. bij jou lijkt er nog niet mis te zijn gegaan.

'Wat als' etc heb je weinig aan

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat bij mij een probleem veroorzaakt is dat ik bij onlinewinkel A een duur product koopt. Je bestelt deze naar je huisadres. Omdat je tot 5 uur werkt dagelijks is het lastig om het bij een postkantoor op te halen.

Laten we zeggen dat ik een iPhone heb gekocht bij winkel A. Winkel A levert gewoon het iPhone doosje bij mijn buurman af. Aan het pakketje zie je dat het een iPhone is!

Ik heb geen mogelijkheid om aan te geven dat het NIET bij de buren mag geleverd worden. En ookal kan ik dit aangeven bij winkel A. Hun gaan daar niet over. Die gaan mij doorverwijzen naar PostNL.
En PostNL verwijst mij door naar winkel A.

En ondertussen is mijn buurman blij met mijn iPhone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Verwijderd schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 16:15:
Wat bij mij een probleem veroorzaakt is dat ik bij onlinewinkel A een duur product koopt. Je bestelt deze naar je huisadres. Omdat je tot 5 uur werkt dagelijks is het lastig om het bij een postkantoor op te halen.

Laten we zeggen dat ik een iPhone heb gekocht bij winkel A. Winkel A levert gewoon het iPhone doosje bij mijn buurman af. Aan het pakketje zie je dat het een iPhone is!

Ik heb geen mogelijkheid om aan te geven dat het NIET bij de buren mag geleverd worden. En ookal kan ik dit aangeven bij winkel A. Hun gaan daar niet over. Die gaan mij doorverwijzen naar PostNL.

Dan laat je het bezorgen bij een afhaalpunt (hoeft geen postkantoor te zijn (zijn die er nog?)), er zijn overal wel punten te vinden die tot na 5 uur geopend zijn. Of je laat het aangetekend verzenden, of op je werkadres bezorgen, of bij paps/mams/broer/zus/vriend(in) etc. etc.

PostNL doet hier niets verkeerd, het is een gebrek van de winkel als je daarbij niet kunt aangeven dat niet wilt dat het bij de buren wordt afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:49
Bij Postnl maar ook andere postbedrijven moet alles '' snel snel snel ''.
Als ik niet thuis ben worden de pakketjes meestal bij de buren afgeleverd, met of zonder handtekening.
Neem ik zelf het pakketje aan en is er een handtekening vereist mag ik wat de postbode betreft neerzetten wat ik wil, hem maakt het niets uit, dus ja dat is echt een wassen neus en zo zal het wel overal gaan.

Zulke discussies zijn al eerder voorgekomen en het komt er elke keer op neer dat de winkel verantwoordelijk is voor de levering van het bestelde product bij de klant.
Als de webwinkel dit risico niet wil lopen kunnen ze er ook voor kiezen dat jij het enkel kunt ophalen ( alhoewel je in ordinaire winkels ook gewoon diefstal hebt ) of regelen ze een vervoerder die niet pakketten met inhoud levert maar gelijk de producten, waarvoor de klant dan ook expliciet moet tekenen.

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadvet
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07:37
De meeste supermarkten hebben wel zo'n pakket-ophaal-service bij de infobalie en deze zijn (waar ik woon) tot 9 of 10 s'avonds open.

i5-6400, r9 280x, 8g ram, BenQ GW2470H, NZXT S340 Black | i5-4570, XFX 7970, 8g ram, Acer X223W, FD Core1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
Ik ben zelf ook overdag weinig thuis en ik kien mijn bestellingen zo uit dat er op zaterdag wordt bezorgt of bij een alternatief adres (vrienden van mij) Gaat al jaren goed zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-09 16:06
...
Gelukkig heb ik geen slechte banden met mijn buren
...
In een dorp wonende, dus misschien makkelijk praten, denk ik dan is er toch geen probleem :?
Stukje wederzijds vertrouwen, zei nemen het aan voor jou als je er niet bent, en jij voor hen als zei er niet zijn. Dure, en met name gevoelige apparatuur, bestel ik sowieso liever niet met de post vanwege het gooi en smijtwerk met de pakketten.

Overigens kan het zeker wel alleen bij jou. Telefoon van de Mediamarkt stond expliciet "niet bij de buren" op het label. Bezorger kan dan ook niet eens bezorgd bij de buren aanvinken als optie liet hij aan me zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jip_86 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 16:30:
[...]

In een dorp wonende, dus misschien makkelijk praten, denk ik dan is er toch geen probleem :?
Stukje wederzijds vertrouwen, zei nemen het aan voor jou als je er niet bent, en jij voor hen als zei er niet zijn. Dure, en met name gevoelige apparatuur, bestel ik sowieso liever niet met de post vanwege het gooi en smijtwerk met de pakketten.

Overigens kan het zeker wel alleen bij jou. Telefoon van de Mediamarkt stond expliciet "niet bij de buren" op het label. Bezorger kan dan ook niet eens bezorgd bij de buren aanvinken als optie liet hij aan me zien.
Naast mijn huis is er een woning waar ieder maand andere mensen wonen. Voornamelijk Oost-Europese mensen die geen Nederlands spreken en nonstop verhuizen. Ieder maand is er een andere wonende.

Enja die gene kan denken "jackpot ik ga naar huis met een dikke iPhone, doei Nederland".

En mag ik straks tientallen euro's aan beltegoed en tijd besteden om dit gezeik op te lossen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

paQ

Wat een problemen allemaal die er nog niet zijn.
Ga zaterdag gewoon naar de winkel, dan is alles opgelost :)

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 234FaTaLiTy
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-09 10:27

Heb je niet gewoon de mogelijkheid om een opmerking te plaatsen bij je bestelling?

En anders, UPS access points bv.

[ Voor 3% gewijzigd door 234FaTaLiTy op 06-06-2018 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentimental-Hat
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12:37
Zelf probeer ik zo vaak mogelijk te kiezen om het bij een afhaal punt te laten bezorgen. Helaas niet die optie niet altijd beschikbaar. Dit wisselt bijvoorbeeld bij Bol.com voor product A kan het wel maar voor product B dan weer niet?? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Clush

Do as I say...

Verwijderd schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 15:45:
[...]

Bij de winkel waar je op iets besteld kan je niet aangeven van "aub niet bij de buren bezorgen". Die letten daar niet op.
Dan moet je bij een andere winkel bestellen, dat staat je vrij. Zal ongetwijfeld ergens in de voorwaarden staan dat je door te bestellen akkoord gaat met verzending via PostNL.

Of je gaat de stad in naar een fysieke winkel, kan ook.

En als dat geen optie is kan je met een telefoontje naar de webwinkel vast ook wel een koerier laten inhuren. Ben bang dat ze in dat geval de kosten wel doorberekenen.

Als je bereid bent meer te betalen is heel veel mogelijk. Praktijk is alleen vaak dat mensen vanwege een prijs die 10 euro lager ligt de lokale middenstand laten zitten en online bestellen. Uiteraard met gratis verzending én vandaag besteld morgen in huis. Uiteindelijk moet er ergens bezuinigd worden dus zal je vroeg of laat voor een dubbeltje op de eerste rang moeten vervangen door pay peanuts, get monkeys.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:02
Sentimental-Hat schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 16:49:
Zelf probeer ik zo vaak mogelijk te kiezen om het bij een afhaal punt te laten bezorgen. Helaas niet die optie niet altijd beschikbaar. Dit wisselt bijvoorbeeld bij Bol.com voor product A kan het wel maar voor product B dan weer niet?? 8)7
Dat is niet zo raar hoor. Bol.com doet veel zaken met 3rd party sellers. Oftewel, dan komt hetgeen je bij Bol bestelt niet eens bij Bol vandaan, dan kan Bol ook niet de zelfde verzendvoorwaarden hanteren.

Adjust non olet, plerumque...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codebeat
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-08 05:47
Laatst nog een pakketje verzonden en via track en trace was te zien dat het was afgeleverd bij de buren op nummer x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:56

SomerenV

It's something!

Verwijderd schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 16:34:
[...]

Naast mijn huis is er een woning waar ieder maand andere mensen wonen. Voornamelijk Oost-Europese mensen die geen Nederlands spreken en nonstop verhuizen. Ieder maand is er een andere wonende.

Enja die gene kan denken "jackpot ik ga naar huis met een dikke iPhone, doei Nederland".

En mag ik straks tientallen euro's aan beltegoed en tijd besteden om dit gezeik op te lossen 8)7
Als de kans groot is dat jij niet thuis bent op een bepaald aflevermoment laat het dan niet thuis afleveren. Achteraf gaan zeuren dat PostNL het pakket bij de buren dropt vind ik altijd zo goedkoop. Nee, het mag in principe niet zonder toestemming, maar bezorgers worden vaak echt flink uitgeknepen. Die moeten X aantal pakketten per dag bezorgen en bij elke mislukte poging hebben ze voor andere pakketten minder tijd. Jij bent niet thuis, de volgende misschien ook niet en zo heb je op een dag meerdere mensen die niet thuis zijn.

Je kunt dan wel gaan lopen zeuren over hoe dramatisch het gesteld is met PostNL of in het bijzonder de bezorgers maar die voeren ook maar uit met de hete adem van hun werkgever in de nek. Dus, als de kans aanwezig is dat je niet thuis gaat zijn als een pakket bezorgd gaat worden, laat het dan bezorgen bij een afhaalpunt. Zo doe ik het eigenlijk altijd en dat gaat vooralsnog altijd goed. Een goede vriend van me doet hetzelfde en ook daar gaat het altijd goed. Geen gezeik met pakketjes bij de buren, geen gedoe met thuis moeten blijven. Gewoon wanneer het je uitkomt naar de AH, Jumbo, bouwmarkt of weet ik waar om je pakketje af te halen.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik wilde dit topic nog een (kleine) kans van slagen geven, maar gezien het hier nu "Het grote PostNL ervaringen-topic" wordt en dat niet de bedoeling is hier, gaat het topic op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.