Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Moederbord + CPU + Ram upgrade

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?

Het nieuwe systeem is ervoor bedoeld om de gameperformance van World of Warcraft te verhogen. Op dit moment heb ik alleen in drukke encounters (25 man raids) soms laggspikes, wat mij begint te irriteren. Daarnaast komt er een nieuwe expansion uit, Battle for Azeroth, en wil ik goed voorbereid zijn.

Wat mag het systeem gaan kosten?

Mijn budget ligt rond de 400 á 450. Dit is een maximumbedrag wat ik ook niet wil overschrijden.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?

Ik wil het liefst buiten alles wat ik wil vervangen, alles meenemen:

Operating System
Windows 10 Pro 64-bit (KMS CLIENT)
#ProductPrijsSubtotaal
1AMD FX-8350 Black Edition€ 80,50€ 80,50
1ASRock 970 Extreme4€ 0,-€ 0,-
1WD Blue WD10EZEX, 1TB€ 40,65€ 40,65
1Acer K242HYL Zwart€ 138,64€ 138,64
1Scythe Mugen 4€ 0,-€ 0,-
1Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9€ 76,17€ 76,17
1WD MyPassport SSD 256GB Zilver€ 97,52€ 97,52
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 433,48

Wat denk je allemaal nodig te hebben?

Zie titel

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?

Geen voorkeuren

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?

Ik heb gekeken bij alternate, die een pakket aanboden. Het voordeel hiermee is dat ik voor €15 het meteen kan laten installeren, aangezien ik het nog nooit zelf gedaan heb en ik zeker niets kapot wil maken. Het is een wens dat het geïnstalleerd kan worden, geen eis

Ga je overklokken?

Nee

Wat verwacht je van ons?

Mogelijke opties, wat feedback waar ik op moet letten.

Wat heb ik zelf gevonden?

https://www.alternate.nl/...l/product/1347850?lk=9527

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2018 15:12 ]

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 26-11 21:16
Wat voor Windows licensie heb je nu? Retail of OEM?
En zet je lijstje even in de Handleiding Pricewatch.

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11 09:33

SpamLame

niks

De CPU/Mainboard & RAM uit de BBG van mei 2018 mainstream en je zit op ~430 ex evt verzendkosten en Windows Licentie.

Ik mis je voeding in de opsomming, afhankelijk van leeftijd & kwaliteit kan je vervangen van die ook overwegen.
Moet je even kijken hoe dat uitkomt met het budget, idem voor je windows licentie.

Wellicht dat je je oude gear ook verkopen wilt, opbrengst daaruit kan je meenemen in je budget indien gewenst.

Verwijderd

Topicstarter
SpamLame schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 14:51:
De CPU/Mainboard & RAM uit de BBG van mei 2018 mainstream en je zit op ~430 ex evt verzendkosten en Windows Licentie.

Ik mis je voeding in de opsomming, afhankelijk van leeftijd & kwaliteit kan je vervangen van die ook overwegen.
Moet je even kijken hoe dat uitkomt met het budget, idem voor je windows licentie.

Wellicht dat je je oude gear ook verkopen wilt, opbrengst daaruit kan je meenemen in je budget indien gewenst.
Ik heb de PC een tijdje terug via Tweakers gekocht. Na wat research blijk ik een 'KMS Client' te hebben gekregen, iets wat eigenlijk dus niet mag ;)..

De voeding is de Cooler Master GX 750 Watt, ik zal hem even toevoegen en in de wensenlijst zetten.

Oude gear verkopen is zeker een optie, maar ga uit van geen verkoop. Het kan zijn dat de oude gear pas na 3 maanden verkoopt :P

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11 09:33

SpamLame

niks

Dus in je budget moet een licentie mee (hoeft niet duur te zijn als het grijs wilt doen) officieel wordt een ander verhaal.
OEM kost je 69 voor home tot 100 voor Pro
Retail kost je 50-70 extra.

Voor jouw beschikbare budget een relatief hoge uitgave dus (tenzij grijs) of via V&A
Als je dan ook nog een voeding op de wensenlijst zet, blijft er niet veel over voor je initieele vraag.

Gezien je huidige PC ook via V&A is gegaan kan je denk ik beter op zoek gaan in die sectie voor al je componenten en alleen nieuw te kopen wat niet te krijgen valt..
Adviezen worden alleen wat moeilijker vanwege het wisselende aanbod.

Je zou je oude gear nu al kunnen aanbieden.....