Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Office365 Android agenda items collega

Pagina: 1
Acties:

• breeeem
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-11 21:16
Wij zitten met een probleem betreft Office 365:

Een collega krijgt op haar android toestel in de agenda app altijd haar eigen en de items van 1 andere collega staan. Op haar telefoon hebben we een active sync koppeling gemaakt met office 365 onder accounts

In mijn onze ogen alle persoonlijke en op beheer niveau agenda instellingen beken, niks geks of anders als bij anderen

Nu is het zo dat deze agenda items van de collega niet in de outlook agenda staan

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen ?

[ Voor 13% gewijzigd door breeeem op 06-06-2018 13:00 ]

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Weet je hoeveel agenda apps er zijn?
Weet je zeker dat "de agenda app" maar één account gebruikt?
Misschien gebruikt die app wel meer accounts ;)

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

• breeeem
DJMaze schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 13:25:
[...]

Weet je hoeveel agenda apps er zijn?
Weet je zeker dat "de agenda app" maar één account gebruikt?
Misschien gebruikt die app wel meer accounts ;)
Wanneer het persoonlijke account verwijderd is, staat er niks meer in de agenda app.
Maken we weer een nieuwe account regel aan, dan komen weer de agenda items van de persoon zelf en de collega.

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Is er een "freebusy" koppeling actief?
Je kan immers in agenda's aangeven dat anderen kunnen zien of je bezet bent.

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

• breeeem
DJMaze schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 13:38:
Is er een "freebusy" koppeling actief?
Je kan immers in agenda's aangeven dat anderen kunnen zien of je bezet bent.
Nee niet aanwezig, maar wel hebben bijna alle gebruikers machtigingen ingesteld voor gedeelde agenda
Dit staat bij beide gebruikers ingesteld zoals altijd en gelijk aan alle andere gebruikers
Ik verwacht op gebruikers niveau iets ingesteld door de gebruiker waar ik niet achter kan komen.

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Welk toestel en welke agenda app worden er gebruikt? Kan je bij de instellingen van de agenda app nog kiezen voor het weergeven van verschillende agenda's, en zie je daar die van haar en haar collega apart of als één account?

• breeeem
Het gaat om een Samsung A5 2017 met de default Agenda app.
Op haar vorige toestel was dit probleem ook al.

In de app zie ik maar 1 account en wanneer ik het account verwijder onder instellingen --> accounts is de hele agenda leeg.

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-11 13:26
Controleer de "delegate" instellingen op de mailbox waarvan men de items binnenkrijgt (makkelijkst om via Outlook te doen) : dit kom je namelijk tegen als iemand als delegate voor de gehele mailbox staat ingesteld, dan zeg je in feite "persoon A is mijn secretaresse" waardoor diegene een kopie van je agenda items ontvangt.

• breeeem
Killah_Priest schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 13:05:
Controleer de "delegate" instellingen op de mailbox waarvan men de items binnenkrijgt (makkelijkst om via Outlook te doen) : dit kom je namelijk tegen als iemand als delegate voor de gehele mailbox staat ingesteld, dan zeg je in feite "persoon A is mijn secretaresse" waardoor diegene een kopie van je agenda items ontvangt.
Jammer genoeg is dit ook niet de oplossing

Niemand nog suggesties ?

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 16:59

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Ziet die user die extra items ook met een andere client zoals Outlook, of Outlook Web Access?

Dan kan de telefoon en agenda app al uitgesloten worden.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• breeeem
Question Mark schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 11:55:
Ziet die user die extra items ook met een andere client zoals Outlook, of Outlook Web Access?

Dan kan de telefoon en agenda app al uitgesloten worden.
In outlook en outlook.office365.com staan in de agenda geen agenda punten van de andere gebruiker.
Wel heeft deze persoon rechten om de agenda in te zien van die persoon (en nog veel meer andere)

Alleen op haar telefoon heeft ze dit probleem, ook na dat ze in de tijd dat dit nu al speelt een andere telefoon heeft gekregen.
Pagina: 1